Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jan 14, 2012

Hujan Tidak...Ribut Pun Tidak....Kenapa Polis Pulak Yang Terasa...??


POLIS BUKAN DALANG LETUPAN – BH

Ketua Polis Negara, Ismail Omar, semalam menyangkal sekeras-kerasnya tuduhan bahawa Polis Diraja Malaysia (PDRM) terbabit dalam tiga insiden letupan di sekitar kawasan Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur, Jalan Duta di sini, sejurus keputusan perbicaraan kes liwat Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim diumumkan, Isnin lalu.

Beliau turut menganggap tuduhan itu sebagai berniat jahat, selain cubaan pihak tertentu menjejaskan imej pasukan dan kerajaan, lebih-lebih lagi dalam mendukung penguatkuasaan Akta Perhimpunan Aman 2011.

“Sebagai Ketua Polis Negara, saya amat kesal, kecewa dan marah dengan tuduhan sebegini... walau sebaik mana pun pegawai dan anggota saya melaksanakan tugas, orang masih kata kita (polis) jahat.

“Justeru, kita menawarkan sagu hati RM10,000 kepada mana-mana individu atau pihak yang boleh menyalurkan maklumat hingga tertangkapnya dalang utama kejadian itu,” katanya.
---------------------------------------------------
woit...TAK PASAL PASAL PULAK TERASA....
kah kah kah..AIMAN TAK KISAH...HUJAN TIDAK,,RIBUT PUN TIDAK...KAH KAH KAH...

NOTA:

ingat tak macam mana cara untuk baca akhbar
di malaysia...KITA MESTI BACA CARA TERBALIKKK
kah kah kah

No comments:

Post a Comment