Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Feb 27, 2012

Jangan Cuba Nak Klentong...!!



HIMPUNAN HIJAU GAGAL CAPAI SASARAN

KUANTAN 26 Feb. – Himpunan Hijau 2.0 bagi membantah operasi kilang memproses nadir bumi, Lynas di Padang Majlis Perbandaran Kuantan (MPK) 4 di sini hari ini gagal mendapat sambutan apabila hanya disertai kira-kira 3,000 orang, jauh daripada sasaran 20,000 yang ditetapkan.

Lebih malang, himpunan yang diuar-uarkan bakal melimpah ke jalan itu juga gagal menarik kehadiran ramai pemimpin tertinggi pembangkang kecuali daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) diketuai Anwar Ibrahim yang sememangnya mempunyai program pemukiman di Balok, di sini sejak kelmarin.

Daripada Pas, yang kelihatan cumalah Naib Presiden, Salahuddin Ayob manakala pemimpin utama DAP pula hanya, Lim Kit Siang.

Malah sebahagian yang hadir dibawa dengan bas dari luar bandar Kuantan yang digerakkan oleh beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) pro pembangkang, manakala janji Pas untuk mengumpulkan 10,000 ahlinya juga tidak menjadi kenyataan.

NOTA:


ini bukti 20,000 diatas padang rugby kuantan
jangan nak kelentong
jangan nak tipu

semua kutuk gerombolan
semua nak humbankan gerombolan
semua anti lynas
semua dah tahu siapa terima rasuah...
Kah...Kah...Kah...!!!

No comments:

Post a Comment