Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Feb 17, 2012

Rakyat Malaysia Terus Di Perbodohkan....!!


Meskipun tidak secara langsung menyatakan bahawa Dewan Rakyat akan dibubarkan tidak lama lagi, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak yang mengadakan pertemuan tertutup dengan pemimpin BN Sabah di Kota Kinabalu malam semalam terus memberi bayangan bahawa pilihan raya umum ke-13 semakin hampir.

Menurut Bernama, ahli parlimen Kudat Datuk Abdul Rahim Bakri yang ditemui selepas perjumpaan itu dipetik berkata pada pertemuan itu Najib mengingatkan para pemimpin dan semua anggota parti supaya bersiap sedia.

"Najib berkata ia boleh menjadi satu lagi lawatan atau tiada lagi lawatan... jadi ia boleh jadi sangat dekat.

“Tetapi, adalah penting bagi semua anggota parti untuk bersiap sedia," kata Abdul Rahim yang juga adalah Timbalan Menteri Pengangkutan dipetik agensi berita nasional itu.

Penggal lima tahun kerajaan sekarang akan tamat pada Mac tahun depan.

Menurut beliau, presiden Umno itu juga mengingatkan ahli-ahli dan pemimpin parti bahawa tiada ruang untuk mereka yang tidak menunjukkan taat setia.

"Ia bukan mengenai Najib atau para pemimpin parti tetapi ia mengenai parti dan juga masa depan BN. Saya percaya ia satu mesej kuat bahawa kita akan pergi "berperang" (pilihan raya umum)," katanya lagi.

Perjumpaan kira-kira dua jam itu turut dihadiri Ketua Menteri, Datuk Seri Musa Aman; Timbalan Ketua Menteri, Tan Sri Joseph Pairin Kitingan; Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah, Datuk Seri Mohd. Shafie Apdal; Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi, Tan Sri Bernard Dompok.

Hadir sama Timbalan Menteri Kesihatan, Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin; Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Liew Vui Keong; Timbalan Menteri Sumber Asli dan Alam Sekitar, Tan Sri Joseph Kurup dan Duta Besar Malaysia ke Amerika Syarikat, Datuk Seri Jamaluddin Jarjis.

Terdahulu, Najib diiringi Musa mengadakan kunjungan hormat terhadap Yang Dipertua Negeri Sabah Tun Juhar Mahiruddin selama kira-kira 45 minit di Istana Negeri.

Hari ini, Najib yang juga Pengerusi BN dijadual melawat Lahad Datu. - Malaysiakini

Nota :

PRU RAHSIA TERUS RAHSIA DAN RAHSIA.....

Inilah negara yang ketinggalan zaman, inilah negara yang ditadbir bukan orang sepatutnya, PRU pun terus menjadi teka teki terus menjadi tanda tanya buat rakyat yang dahagakan menjatuhkan BN. kalau di Amerika bila ada jer election lebih awal mereka umum. Malaysia yang kononnya demokrasi tapi demokrasi untuk memperbodohkan rakyat...

No comments:

Post a Comment