Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Mar 28, 2012

Polis Bukan Jaga Rakyat...Tapi Jaga UMNO....!!


Anwar: Jenayah anak menteri dihapus-Keadilandaily

AMPANG 28 Mac: Sikap dwistandard yang diamalkan Umno BN bukan sahaja melibatkan pemimpinnya sahaja, tetapi turut melibatkan kaum keluarga mereka bagi menyelamatkan nama baik walaupun terpalit isu jenayah.

Demikian kata Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, ketika ceramahnya yang diadakan di Taman Kosas yang dihadiri 5,000 hadirin.

“Saya pergi Johor, kereta saya dipecahkan, Nurul Izzah pergi Felda, Pemuda Umno serang dia hampir tumbuk dia.Tapi syukur alhamdulillah saya tidak terkesan, saya tengok Nurul Izzah walaupun anaknya diugut bunuh, ada mesej kepada dia ‘u berhenti sokong KEADILAN ayah kamu, kalau tidak, anak kamu hilang’. Lapor polis, sehingga kini masih siasatan.

“Maknanya lepas tiga enam bulan masih tiada jawapan, tapi kalau anak menteri punya kes, dua hari menteri kata tiada kes, semuanya selesai,” katanya.

Terdahulu, dilaporkan anak Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Abdul Aziz, didakwa terlibat insiden menyerang seorang penyelia keselamatan di sebuah kondominium mewah di Mount Kiara.

Ia bermula dengan pergaduhan kecil apabila Mohamad Nedim enggan memberi butiran dirinya sebelum memasuki kawasan kondominium itu, selepas diminta pengawal terbabit.

Bagaimanapun, keesokannya, akhbar arus perdana melaporkan polis mendapati pergaduhan hanya berlaku antara penyelia keselamatan dan pengawal peribadi Mohamad Nedim, tanpa melibatkan beliau sendiri.

“Ini dia cara Umno, kita sudah tahu apa yang boleh kita janjikan yang baik ibarat madu dan kita tahu apa racun yang ada dalam BN,” katanya.

No comments:

Post a Comment