Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Feb 16, 2010

Malaysia Terkena Sumpahan Altantuya..!!

Belum lagi reda isu kehilangan enjin pesawat tempur F5E yang sering kali di bincangkan oleh orang ramai yang begitu kecewa dengan tahap pengawasan oleh pihak TUDM yang mana secara jelas menunjukkan bahawa soal keselamatan negara begitu rapuh dan mudah di bolosi.


Sekarang ini timbul pulak berita mengatakan bahawa kapal selam "Scorpene" milik TLDM pula mengalami masalah teknikal yang di fahamkan tidak dapat menyelam seperti kapal yang lain. Apa yang di bimbangkan sekiranya berlaku serangan keatas negara kita maka banyak kelengkapan dan senjata untuk mempertahankan negara tidak dapat di gunakan sebaiknya ( Bayangan Kartunis : Atas ) walaupun kos pembeliannya mencecah hampir berbillioan ringgit. Apa sudah jadi dengan Malaysia sekarang ini ?? Sistem pertahan negara di lihat amat lemah sekali dan memalukan jika di bandingkan dengan negara yang jauh lebih mundur dari Malaysia.
----------------------------------------------

Kah..Kah..APA NI..LEPAS SATU..SATU..BALA YANG DATANG..!!

Kah.Kah..ALTANTUYA BERSUMPAH SELAGI UMNO/BN MEMERINTAH MALAYSIA SELAGI TU LA..PROBLEM..!!

Kah..Kah..MALAYSIA SELALU BUAT REKOD..PESAWAT TAK ADA ENJIN LA..!! TERBARU KAPAL SELAM TAK BOLEH MENYELAM PULAK..MALAYSIA BOLEH..!!

Kah..Kah..AIMAN TAK KISAH..SEBAB AIMAN MEMANG TAKUT NAIK KAPAL SELAM..TAKUT TERSEREMPAK DENGAN HANTU AIR MONGOLIA..

No comments:

Post a Comment