Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Apr 21, 2010

Bai'ah Najib-Obama : Assignment Pertama Sudah Selesai...

Demi Amerika Malaysia Henti Eksport Gasoline Ke Iran

Selepas beberapa hari Malaysia mengumumkan langkahnya menghentikan eksport gasoline -petroleum bertapis - kepada Iran, Perdana Menteri Israel, Benjamin Netanyahu hari ini mendesak dunia agar menghentikan eksport gasoline ke Iran untuk menghentikan negara itu dari meneruskan projek nuklearnya.

Gesaan itu dibuat Netanyahu melalui rancangan “Good Morning America” (Selamat Pagi Amerika) di saluran tv ABC yang dipancar di Amerika.

"Jika anda menghentikan Iran dari mengimport petroleum bertapis (refined petroleum) - nama fency untuk gasoline - regim ini akan lumpuh kerana Iran tidak mempunyai kepakaran penapisan," kata Netanyahu dalam rancangan itu sebagaimana yang dipetik oleh agensi berita hari ini.

Amerika sedang menjalankan kempen besar-besaran untuk menekan Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu (PBB) agar mengenakan sekatan ke atas Iran yang disifatkan oleh negara barat sebagai sedang membina senjata nukleur.
------------------------------------------------
Woittt.......CISS..!!! SANGGUP KAU JADI BARUA OBAMA...

Kah...Kah....MENGAKU JADI PEMIMPIN NEGARA ISLAM...!!!

Kah..Kah.....TAK PUAS KAT MALAYSIA..SEKARANG NAK KAU NAK LANYAK IRAN PULAK...!!!

Kah...Kah....PEMIMPIN JENIS APA KAU NI....???

Kah..Kah.....AIMAN TAK KISAH...SETUJU SANGAT BILA TGNA DOAKAN SUPAYA ALLAH MELAKNATI PEMIMPIN YANG MACAM NI....

No comments:

Post a Comment