Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Apr 21, 2010

Hanya Dollah Yang Tak Togok Arak...

Semua Mantan PM Minum Arak Kecuali Dollah

BN digesa menghentikan serangan peribadi terhadap calon Pakatan Rakyat Datuk Zaid Ibrahim - dengan terus mengaitkannya dengan isu minum arak - kerana perkara tersebut "melampau batas" dan menjadi budaya dalam Umno, parti terasnya sendiri.

Menyifatkan kempen sebegitu sebagai "tiada kelas", Setiausaha Agung PAS Mustafa Ali mendakwa, semua perdana menteri Malaysia - kecuali Tun Abdullah Ahmad Badawi - terlibat dengan pengambilan minuman beralkohol.

"Tak ada seorang pun daripada mereka itu yang tak pernah minum arak, kecuali (Abdullah) Badawi. Pak Lah saya akui, yang saya tahu, tak minum arak. "Tetapi empat yang lain ini semua terlibat. Ada yang saya tengok dengan mata saya sendiri terlibat," katanya yang juga bekas pengarah pilihan raya pusat PAS.

DAP cabar Umno buat pengakuan tak minum arak

Pemimpin veteran pembangkang, Lim Kit Siang (DAP-Ipoh Timur) mencabar Umno dan menteri-menteri kabinet beragama Islam untuk tampil membuat pengakuan bahawa mereka tidak pernah meminum alkohol, khususnya semasa muda.

Sasaran utama Lim adalah Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin, Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Abdul Aziz, Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein, Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Abdul Razak.
--------------------------------------------------
Kah...Kah.....UMNO CUKUP SUKA DENGAN ARAK...!!!

Kah...Kah.....BUKAN SETAKAT MINUM..ADA YANG BUAT MANDI...!!!

Kah..Kah......TAK MINU ARAK..BUKAN UMNO NAMANYA..!!

Kah..Kah......JKKK LAGI KUAT TOGOK ARAK...!!

Kah...Kah.....ZAID TOGOK ARAK MASA JAHILIYAH DALAM UMNO...

Kah...Kah.....AIMAN TAK KISAH...MANTAN PM SEMPAT TAK BETAUBAT..KALAU TAK JENUH MALAIKAT HENTAM KAT DALAM KUBUR...

No comments:

Post a Comment