Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Apr 3, 2010

Hulu Selangor : UMNO vs MIC



Umno hantar memo pada PM tuntut kerusi

Umno bahagian Hulu Selangor telah menghantar memorandum kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, mendesak supaya kerusi parlimen kawasan itu dikembalikan kepada Umno.Memorandum tersebut telah diserahkan kepada Najib yang juga presiden Umno dan pengerusi BN pada 30 Mac lalu.

Parlimen Hulu Selangor mempunyai 63,539 pengundi dengan 53.9 peratus Melayu; Cina (26.7 peratus) dan India (19 peratus).

Lagi desak Hulu S'gor diserah kepada Umno

Bekas Timbalan Ketua Umno Bahagian Hulu Selangor, Datuk Ramli Abd Rahman, meminta supaya kerusi Parlimen Hulu Selangor dikembalikan ke pangkuan Umno selepas hampir 51 tahun "diserahkan" kepada MCA dan MIC.

Beliau berkata, permintaan ahli Umno di kawasan berkenaan sepatutnya diterima pucuk pimpinan setelah hampir 10 penggal mereka bersabar dan beralah dalam isu itu.


TPM: Calon Hulu S'gor kemungkinan besar dari MIC

Timbalan Pengerusi Barisan Nasional(BN) Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, kemungkinan besar calon bagi pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor adalah dari MIC.

"Kemungkinan besar akan diberikan kepada MIC. Kawasan kerusi MIC akan diambil kira dahulu. Tetapi keputusannya bergantung kepada Pengerusi BN, Datuk Seri Najib Tun Razak,” kata Muhyiddin.
------------------------------------------------
Kah...Kah...UMNO MESTI MENAGALAH PUNYE...!!!

Kah...Kah....ORANG MELAYU HANYA JADI JAGUH KAMPUNG JE..!!!

Kah...Kah...SAMY LEBIH POWER LAGI...!!!

Kah...Kah...ORANG MELAYU NANTI BERDUYONG-DUYONG PANGKAH HINDU..!!

Kah...Kah...RAMAI MELAYU..LANTIK CALON HINDU..!!!

Kah..Kah....LANTIK LAH CALON MELAYU BODOH...BIAR RAMAI SIKIT MELAYU KAT DEWAN RAKYAT TU...!!!

Kah...Kah...AIMAN TAK KISAH...WAJIB BAGI ORANG ISLAM UNTUK UNDI CALON ISLAM...

No comments:

Post a Comment