Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


May 18, 2010

Berita Gembira Dalam Sedih Dari Sibu....

TOKOH INI WAJIB DI ANGKAT MENJADI PERDANA MENTERI 1 MALAYSIA...

WALAU PUN KALAH BN TETAP TUNAIKAN JANJI DI SIBU : MUHYIDDIN – minsider

Barisan Nasional akan tetap menunaikan semua janji yang dibuatnya kepada penduduk Sibu semasa kempen pilihan raya kecil di situ minggu lepas walaupun calonnya telah kalah kepada calon DAP, kata Muhyiddin Yassin.

Muhyiddin, yang juga Timbalan Pengerusi BN, berkata ini kerana kerajaan tidak melihat pilihan raya kecil itu sebagai satu titik kesudahan terhadap dasar-dasar yang dilaksanakannya.

"Segala apa yang telah diumumkan oleh mana-mana pemimpin BN sebelum itu, kita akan tunaikan.

"Sebahagian telahpun ditunaikan sama ada ia melibatkan masyarakat Iban, Melayu, Melanau, bumiputera atau Cina, dan sama ada Muslim atau Kristian dan sebagainya, itu kita tidak membeza-bezakan.

Projek Tebatan Banjir RM5j: Najib Masih'Berkira-kira' -Malaysiakini

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak hari ini masih berkira-kira sama ada akan meluluskan peruntukan berjumlah RM5 juta untuk satu projek mitigasi banjir di Sibu.

Peruntukan itu merupakan satu tawaran yang dibuat oleh perdana menteri pada hari terakhir kempen pilihan raya kecil Sibu, Sabtu lalu.

"Kita akan teliti terlebih dahulu, kerana kita belum membuat sebarang keputusan tentang hal tersebut,” katanya dalam satu sidang akhbar di Kuala Lumpur hari ini.

Najib yang juga pengerusi BN mengumumkan bahawa beliau akan menandatangani cek untuk projek tebatan banjir tersebut hari ini, sekiranya mereka menyokong Robert Lau Jr.

"Mari kita membuat perjanjian. Jika anda memberikan sokongan kepada Robert Lau Jr pada hari Ahad, saya akan menandatangani cek pada hari Isnin," katanya seperti dilaporkan sebelum ini.
---------------------------------------------------
Woittt....SEPATUTNYA YANG JADI PERDANA MENTERI IALAH MUHYIDDIN YASSIN.....

Kah...Kah...MUHYIDDIN MEMILIKI KEJUJURAN DALAM BERJANJI.....

Kah...Kah...MAT MONGOL LIDAH BERCABANG PAYAH TUNAI JANJI......

Wottt....TELAH SAMPAI MASA NYA SATU MALAYSIA DAPAT PERDANA MENTERI BARU...

Kah....Kah..LIHAT MUKA MUHYIDDIN ... JELAS ADA KEJUJURAN.....

Kah....Kah...LIHAT KEPALA MAT MONGOL... RAMBUT PUN DAH TAK ADA......

Kah...Kah... MUHYIDDIN MASIH BELUM BOTAK ... BERAMBUT LEBAT.... KACAK DAN SEMBAB PULAK TU...

Kah..Kah...AIMAN TAK KISAH...BN BILA BERJANJI BIASANYA TAK TUNAI PUN...

No comments:

Post a Comment