Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


May 17, 2010

PKR : Parti Kebanggaan Rakyat...!!!

PKR KINI JADI SEBUAH PARTI KIAN RUNTUH KATA MUHYIDDIN - melayau


Muhyiddin Yassin berkata, Parti Keadilan Rakyat (PKR) kini sudah semakin hilang sokongan apabila semakin ramai pemimpin dan penyokong parti itu dilihat mula meninggalkan parti berkenaan.

Dia berkata, rakyat juga semakin sedar bahawa parti itu hanya memperjuangkan individu tertentu sahaja dan tidak memberi faedah langsung kepada rakyat.

"PKR? Parti Kian runtuh? Setiap hari ada batu-batan yang jatuh dan runtuh, sebahagian besar pemimpin yang sokong PKR dahulu juga sudah hilang keyakinan, parti itu tidak berjuang untuk rakyat tapi untuk individu,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan sambutan Hari Guru Peringkat kebangsaan di Universiti Malaysia Pahang, di sini, hari ini.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai krisis parti berkenaan yang dilihat semakin buruk apabila semakin ramai pemimpin dan penyokong parti itu mula meninggalkan parti berkenaan.
----------------------------------------------------
woit…. SI SEMBAB INI MEMANG GATAL MULUT.....!!!

woit… PASAL APA SIDANG AKHBAR DI SIBU DI BATALKAN…

Kah..Kah....PASAL ORANG SIBU NAK BALING KASUT….

Kah..Kah... TAHU PUN TAKUT... MENIKUS KAU LARI.....!!!

woit… DENGAR KHABAR BINI ROSMAH…. NAK ALIH SI SEMBAB INI DALAM KABINET....

Kah...Kah...AIMAN TAK KISAH...NESCAYA DUIT SEBESAR GUNUNG PUN ..BELUM TENTU KAU DAPAT MEMBELI HATI MANUSIA...!!!

No comments:

Post a Comment