Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jun 14, 2010

Apa Yang Kalut Sangat Ni ...???


Dakwaan Adun Umno Lompat Parti Di Perak Propaganda Pembangkang-Mstar

TANJUNG MALIM: Naib Presiden Umno Datuk Seri Mohd Shafie Apdal menyifatkan dakwaan parti pembangkang di Perak bahawa ada tiga Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Barisan Nasional (BN) akan lompat parti adalah satu propaganda yang sengaja direka untuk menunjukkan suasana tidak stabil.

Beliau berkata Umno tidak perlu terpengaruh dengan 'rentak tarian' pembangkang yang suka mereka-reka cerita kerana ia boleh merencatkanpembangunan negara dan yang lebih penting dilakukan anggota parti ialah dengan terus menumpukan kepada uasaha memberi perkhidmatan terbaik kepada rakyat.

"Ini merupakan propaganda mereka (pembangkang). Kalau tidak stabil, ia tidak mudah untuk kita membangunkan mana-mana negeri pun," katanya kepada pemberita selepas menutup Hari Potensi Tabika Kemas peringkat kebangsaan di Politeknik Sultan Azlan Shah di Behrang di sini hari ini.
-----------------------------------------------------------
Woittt.....PATUT ZAMBRY YANG KALUT...KENAPA ANAK APDAL PULAK YANG SIBUK...!!!

Kah...Kah...KALAU TAK BETUL..TAK PAYAH NAK BISING-BISING...!!!

Kah...Kah...INI MESTI ADA YANG TAK KENA NI...!!!

Kah...Kah...TAPI JANGAN PERCAYA SANGAT...UMNO SUKA BUAT GIMIK...!!!

Kah...Kah...AIMAN TAK KISAH...JANGAN SAMPAI BERULANG LAGI SEPERTI APA YANG ADUN BOTA DAH BUAT..

No comments:

Post a Comment