Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jun 13, 2010

Lagi Bukti Zionis Antarabangsa Dah Bertapak Di Malaysia...!!!

Kapal Israel di Kelang bukti Najib APCO hipokrit

Majlis Perundingan Pertubuhan Islam Malaysia (Mapim) dan Sekretariat Himpunan Ulama Rantau Asia (Shura) hari ini mendesak kerajaan Umno-Barisan Nasional menjelaskan kenapa membenarkan kapal Israel Zim Genova yang berdaftar di Israel berlabuh di Pelabuhan Barat , Klang Isnin lalu.


Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan hari ini dua pertubuhan itu berkata pendedahan yang dibuat di dalam rencana Utusan Malaysia pada 9 Jun lalu membuktikan pada haikatnya kerajaan tidak konsisten dalam hal hubungannya dengan Israel.

Mapim dan Shura berpendirian dengan jawapan jelas pihak Kementerian Pengangkutan bahawa kapal Israel dibenar berdagang di Malaysia, membuktikan Malaysia telah mengkhianati rakyat Palestin.

"Walau apapun syarat dan peraturan dikenakan ke atas kapal Israel, membenarkan kapal tersebut berlabuh itu sendiri adalah suatu tindakan yang bertentangan dengan sikap yang diambil oleh seluruh rakyat Malaysia dan semangat dari usul yang diluluskan di Parlimen baru-baru ini.

Mapim dan Shura dengan itu mendesak supaya kerajaan mengarahkan kapal itu keluar dari Pelabuhan Klang dan menyatakan dengan jelas bahawa tidak ada lagi kapal Israel yang akan dibenarkan berlabuh di pengairan Malaysia," desak pertubuhan itu lagi.
-----------------------------------------------------------
Kah...Kah....JELAS MAT MONGGOL DAH TIPU RAKYAT MALAYSIA...!!!

Kah...Kah....BERCAKAP DI PARLIMEN...BUKAN MAIN LAGI...!!!

Kah...Kah....NASIHAT APCO LEBIH PENTING BAGI MAT MONGGOL...!!!

Kah...Kah...SUARA RAKYAT TAK PENTING BAGI BINI ROSMAH BUAT MASA INI...!!!

Kah...Kah...MAT MONGGOL MEMANG BENCI PADA PALESTIN...!!!

Kah...Kah...MANA MUNGKIN BINI ROSMAH NAK BENCIKAN ISRAEL...!!!

Kah..Kah....1 MALAYSIA SAMA DENGAN 1 ISRAEL BUKANNYA 1 PALESTIN...!!!

Kah...Kah...AIMAN TAK KISAH...GOLONGAN MUNAFIK DAH LAMA WUJUD..SEJAK ZAMAN NABI LAGI...MAKA TAK PELIK...!!!

No comments:

Post a Comment