Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jun 17, 2010

UMNO Kelantan Conteng Arang Di Muka Najib...!!!


Mustafa Ganti Najib Rasmi Kelantan Fiesta 2010-Harakah

KOTA BHARU, 16 Jun: Di sebalik pemulauan kepimpinan kerajaan negeri termasuk Menteri Besar, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat pada perasmian Kelantan Fiesta 2010 malam ini, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak juga tidak hadir pada majlis itu.

Walaupun mengikut jadual asal, majlis itu akan dirasmikan oleh Najib, tetapi beliau digantikan oleh Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Datuk Seri Mustapa Mohamad.

Lebih mengecewakan penganjur bersama program itu, Red Carpet Worldwide, apabila hanya kira-kira 300 sahaja yang hadir dalam suasana hujan lebat yang turun mencurah-curah selepas Maghrib.

Bahkan, ada di kalangan pengunjung yang berpatah balik kerana tidak selesa berada pada majlis itu, ditambah pula bekalan elektrik turut terputus.

Petang tadi, Pengerusi Jawatankuasa Kerajaan Tempatan, Pelancongan dan Kebudayaan Negeri, Datuk Takiyuddin Hassan memberitahu, kerajaan negeri akan memulau majlis perasmian itu yang sepatutnya disempurnakan oleh Pemangku Raja Kelantan dan dihadiri Najib Tun Razak di pekarangan Stadium Sultan Mohammed Ke-IV.

Ini kerana, katanya pihak penganjur mungkir janji dengan tidak membenarkan Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat berucap.

Tambahnya, penganjur bersama majlis itu, Red Carpet Worldwide Sdn Bhd telah melanggar syarat-syarat perjanjiannya dengan kerajaan negeri sebelum ini.

Beliau yang juga Adun Bunut Payong berkata, mengikut perjanjian asal, Pemangku Raja, Tengku Muhammad Faris Petra akan merasmikan fiesta itu dan Menteri Besar turut berucap, tetapi keputusan terbaru tidak membenarkan Tuan Guru Nik Abdul Aziz berucap di samping tidak dirasmikan oleh Pemangku Raja.

Ekoran itu, jelasnya semua acara melibatkan kerajaan negeri seperti persembahan 1,001 pesilat dan pembuatan gendang terbesar turut dibatalkan.
-------------------------------------------------------
Kah...Kah....INILAH PERANGAI SEBENAR EJEN ZIONIS KAT MALAYSIA....!!!

Kah...Kah....MANA BOLEH BUAT PERJANJIAN DENGAN EJEN ZIONIS...!!!

Kah...Kah....EJEN ZIONIS DAN ZIONIS SAMA SAJA.. SELALU MUNGKIR JANJI...!!!

Kah...Kah....MAT MONGGOL BALIK AWAL SEBAB MALU....!!!

Kah...Kah....INILAH PADAHNYA BILA SUKA SANGAT MENIPU...!!!

Kah...Kah....300 YANG DATANG...MAT MONGGOL CAKAP TAK PAYAH LE...!!!

Kah...Kah....SPESIS UMNO KIAN PUPUS DI KELANTAN...!!!

Kah...Kah....AIMAN TAK KISAH...KELANTAN NAMPAKNYA MAKIN SEJAHTERA TANPA UMNO...

No comments:

Post a Comment