Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jul 11, 2010

Jika CNN Boleh Di Bayar..Penulis Blog Apatah Lagi...!!!


Laporan dalam Utusan dakwa Anwar 'alat' CIA -MKini

Utusan Malaysia hari ini meneruskan serangan terhadap ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam laporannya - kali ini akhbar itu memetik tulisan seorang penulis blog - yang mendakwa ketua umum PKR itu adalah "alat" kepada Agensi Perisikan Pusat (CIA) Amerika Syarikat.

Dalam edisi Ahadnya hari ini - Mingguan Malaysia - akhbar harian bahasa Melayu itu memetik tulisan Elaine Meinel Supkis, yang digambarkannya sebagai "seorang penulis blog terkemuka", mendedahkan bahawa Anwar merupakan "alat" CIA .

Akhbar tersebut menterjemah tulisan Elaine dalam blog - Culture of Life News - seperti berikut: "Anwar bukan ejen tetapi alat yang dicipta oleh CIA. Senarai rakan-rakan membuktikan segala-galanya dan merupakan ejen CIA yang menyamar."

Mingguan Malaysia memetik tulisan Elaine yang bertajuk 'CIA and Mossad want Anwar Ibrahim assassinated (CIA dan Mossad mahu Anwar Ibrahim dibunuh) yang menyebut bahawa Anwar merupakan alat ciptaan CIA bagi menjaga kepentingan dan perancangan sulit negara itu di Malaysia.

Tidak banyak yang diketahui mengenai Elaine kecuali apa yang terdapat dalam blognya.
-------------------------------------------------------------
Woittt.....BLA..BLA..ANWAR LIWAT....BLA...BLA...ANWAR EJEN CIA....!!!!

Kah...Kah...DULU LAGU NEGARAKU...SEKARANG PUN LAGU NEGARAKU JUGAK....!!!

Kah...Kah...PENULIS BLOG MANA NI...??? SIAPA DIA NI..???

Kah...Kah...INI SEMUA PROSES CUBA NAK TUTUP ISU APCO...!!!

Kah..Kah....SEKALI KENA TIPU..SUSAH UNTUK RAKYAT MEMPERCAYAINYA LAGI...!!!

Kah..Kah....RAKYAT SEKARANG DAH TAHU NILAI..YANG MANA BETUL..YANG MAN PALSU...!!!

Kah..Kah....AIMAN TAK KISAH...BILA DATANG SUATU BERITA DARI ORANG YANG PASIK KEPADA KAMU ..HENDAKLAH KAMU SIASAT DULU...

No comments:

Post a Comment