Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Aug 18, 2010

Abdul Ghani The AG...

-Sumber : Buletin Online

Blogger Pelarian, Raja Petra Kamaruddin meledakkan satu lagi bom skandal yang berlakuan dalam dunia perundangan dan kehakiman Malaysia dan kali ini, tidak lain dan tidak bukan, skandal Peguam Negara, Gani Patail sendiri.

Dalam posting terbaru blognya yang bertajuk "Okay, what about this affair then?", Raja Petra telah mendakwa ketua Jabatan Peguam Negara itu telah terlibat dalam hubungan romantik dengan orang bawahannya yang mengetuai Hal Ehwal Antarabangsa, Azailiza Mohd Ahad. (gambar)
Sebelum ini, pendedahan Raja Petra telah menggegarkan negara apabila tuduhannya keatas timbalan pendakwa Farah Azlina Latif dengan saksi utama kes Liwat II Anwar, Mohd Saiful Bukhari Azlan ternyata benar.

Farah akhirnya telah digugurkan dari mewakili Jabatan Peguam Negara dalam kes Anwar.

Menurut Raja Petra, hubungan intim antara Gani Patail dan Aizaliza bukanlah satu rahsia.

“Ramai yang tahu tentang hubungan sulit ini, Ia bukan satu rahsia, Peguam Negara dan Azailiza acap keluar negara bersama dan bagi menjimatkan wang negara, hasil cukai rakyat yang membiayai perjalanan Peguam Negara, mereka (Gani dan Azailiza) hanya menempah satu bilik untuk mereka berdua dan bukan dua bilik berasingan,"kata raja Petra yang kini menetap di United Kingdom.
------------------------------------------------------------------
Kah....Kah......PERKATAAN AG BOLEH DI TAFSIRKAN DENGAN BERBAGAI MAKNA....!!!

Kah...Kah......AG ...MAKNANYA ATTORNEY GENERAL....!!!

Kah...Kah.....AG...BOLEH DIBACA SEBAGAI ABDUL GHANI...!!!

Kah...Kah.....AG....BOLEH JUGA MENJADI AZAILIZA GHANI...!!!

Kah...Kah.....SELAMA UMUR HIDUP INI...TIADA LAGI JAWATAN AG DI SANDANG OLEH MEREKA YANG ADA BACKGROUND DIDIKAN AGAMA...

Kah...Kah.....MAKA SEBAB ITU SOAL INTIM-INTIM NI MACAM DAH JADI RESAM DALAM KEHIDUPAN MEREKA

Kah...Kah.....AIMAN TAK KISAH.....SISTEM PERUNDANGAN NEGARA KITA DAH LAMA PINCANG...SEMUANYA BOLEH DI BELI...SEMUANYA BOLEH DI ATURKAN...

No comments:

Post a Comment