Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Aug 13, 2010

Pilihlah Yang Betul...Asal Bukan UMNO...!!!

KUALA TERENGGANU - Program 'Melayu Bangkit' yang dianjurkan oleh pertubuhan 'haram' Gertak telah dibiayai oleh kerajaan Umno/BN Terengganu.

Ketua Dewan Pemuda PAS Terengganu, Ustaz Mohd Nor Hamzah berkata demikian ketika menyampaikan cermahnya dalam program penerangan isu-isu Sidang dewan undangan Negeri (DUN), di Batu Burok, 9 Ogos.

Beliau turut mengingatkan semua akyat Terengganu supaya berhati-hati terhadap program kerajaan Umno/BN kerana ianya adalah program politik bertujuan memancing undi.

Beliau mendedahkan, perkara tersebut diakui oleh Menteri Besar, Dato' Seri Ahmad Said apabila ditekan dan ditanya bertubi-tubi dlam sidang DUN.

"Bila kita 'cocoh' (tekan dan asak) kita tanya dia (MB) jawab, memang kerja kita orang politik kan, maknanya dia buat kerja meengaagig-agihkan wang (bantuan) untu memancing undi,"kata Ustaz Mohd Nor yang juga ADUN Bukit Payung.

Oleh itu, katanya, rakyat mestilah cerdik, bijak dan matang kerana MB Terengganu menganggap seolah-olah rakyat Terengganu ini bodoh kerana mudah dibeli dengan wang ringgit.

Nota :

UMNO mana tahu soal halal atau haram...
Demi survival poloitik UMNO...yang haram pun jadi halal...
Mari kita pakat ubah kepada pemerintahan yang lebih halal dan berkat...
Asalkan ianya bukan UMNO....

No comments:

Post a Comment