Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Aug 23, 2010

Rakyat Hilang Semangat Patriotik Kerana Bosan Dengan UMNO/BN....!!!

Ini Bukan semangat petriotik...ini adalah bangang namanya....!!!

SEMANGAT PATRIOTIK - Utusan Meloya

SIAPA kata rakyat Malaysia sekarang tidak mempunyai semangat patriotik dan tidak lagi mencintai tanah airnya? Ini kerana, sesiapa sahaja yang melihat kereta ini tentu terpegun dengan semangat patriotik pemiliknya, Kandapan a/l Murugesu yang sanggup menghias kenderaannya dengan bendera Malaysia dan gambar pemimpin negara.

Kenderaan pelbagai guna (MPV) milik ahli perniagaan itu dihias dengan gambar kesemua enam Perdana Menteri Malaysia dan juga pemimpin UMNO, MIC dan MCA.

Semangat kemerdekaan Kandapan harus dicontohi kerana beliau sanggup membelanjakan lebih RM20,000 untuk menghias kenderaannya dan mengadakan konvoi merdeka.Konvoi berkonsepkan satu Malaysia sejauh 53 kilometer yang diadakan di Pasir Gudang, Johor Bahru, semalam itu disertai oleh 80 buah motosikal berkuasa tinggi daripada Kelab Jb Bikers, Jaguh Selatan Bikers dan Dragon Bikers.
--------------------------------------------------------------
Woittttt.......KALAU INI DI PANGGIL PATRIOTIK.....YANG GILA NI NAK PANGGIL APA....???


Woittttt.....KALAU INI PATRIOTIK...... YANG BANGANG NI NAK PANGGIL APA...??


Kah...Kah....SPESIS GILA INI ADA SERIBU SEMBILAN PULUH SEMBILAN MACAM.....


Kah...Kah....KALAU CAKAP KELING GILA....MARAH PULAK....!!!

Kah...Kah....TAPI INILAH DIANYA ANEE YANG PALING BANGANG YANG PERNAH DI TEMUI.....

Kah...Kah....AIMAN TAK KISAH...SEMANGAT PATRIOTIK BUKAN BOLEH DI PAKSA-PAKSA...IA LAHIR DARI HATI SANUBARI RAKYAT YANG CINTAKAN KEADILAN & KEAMANAAN...

No comments:

Post a Comment