Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Aug 23, 2010

UMNO : Badan Je Besar..Tapi Otak Kecik...!!!

Imbasan X-Ray Otak UMNO...Padanlah Bangang Sebab Otak Kecik...!!!

OTAK PEMIMPIN UMNO FIKIR MAHU KAUT HAK RAKYAT – Harakahdaily

Otak pemimpin Umno daripada atas hingga ke bawah, fikiran mereka sama, iaitu fikir macam mana hendak kaut hak rakyat, bukan hendak bagi hak rakyat,” kata Ketua Penerangan PAS Pusat, Ustaz Idris Ahmad.

Justeru, katanya PAS terkejut dengan cadangan Najib Razak supaya kerajaan negeri menaikan tarif air dan cukai tanah untuk meningkatkan hasil pendapatan negeri.
“Cadangan ini dikemukakan ketika rakyat dihimpit dengan kenaikan barang keperluan harian,” ujarnya dalam satu kenyataan.

Pelik, katanya Najibi yang sering melaungkan slogan rakyat didahulukan tiba-tiba itulah cadangan yang beliau kemukakan dalam mesyuarat kewangan negara yang dipengerusikannya.

Idris berkata, sepatutnya isteri Rosmah ini dengan gaji dan elaun yang sudah melimpah ruah, kena memikirkan bagaimana untuk meringankan bebenan rakyat di negara ini.
Sebaliknya, otak yang ada kepada beliau mengambil jalan pintas iaitu dengan menaikkan cukai, hapuskan subsidi, GST, saman ekor, menaikkan harga minyak.
------------------------------------------------------------
Kah...Kah....APALAH USTAZ IDRIS INI......!!!

Kah...Kah...SELALU BUAT KENYATAAN YANG KONTOVERSI....!!!

Kah...Kah...USTAZ OOOIIII...UMNO MANA ADA OTAK USTAZ OOIII.....

Kah...Kah....KALAU ADA OTAK....BUKAN UMNO NAMANYA.........!!!

Kah...Kah....AIMAN TAK KISAH....WALAU ADA OTAK..TAPI PERANGAI MACAM ORANG TAK BEROTAK...SAMA LAH TAK ADA OTAK....KAH...KAH....

No comments:

Post a Comment