Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Aug 15, 2010

Ya Ampooon...Trust Meee....Saya PM 1 Malaysia Maaa...!!!!

PM minta Cina yakin beliau jaga kepentingan semua -MKini

Kongsi 0Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak hari ini membuat rayuan kepada komuniti Cina di negara ini agar mempercayai beliau sebagai pemimpin yang menjaga kepentingan mereka.

Berucap pada kongres Ekonomi Cina di Kuala Lumpur, Najib berkata seperti ayahnya, beliau adalah juga pemimpin kepada semua rakyat Malaysia dan akan melakarkan apa yang terbaik kepada semua.

Selepas menyentuh mengenai Model Baru Ekonomi, Rancangan Malaysia Kesepuluh dan Program Transformasi Kerajaan pada ucaptaamanya itu, Najib berkata beliau memerlukan 'kritikan membina' daripada semua pihak, termasuk Umno, MCA dan parti komponen BN yang lain.

“Seperti leluhur saya, saya akui saya adalah pemimpin untuk semua rakyat Malaysia. Keprihatinan anda adalah keprihatinan saya - bukan sebaliknya.

“Saya telah diamanahkan dengan tanggungjawab untuk melakarkan apa yang terbaik untuk masa depan bersama kita. Tetapi saya hanya boleh berjaya dengan sokongan aktif dan penyertaan anda.”
-----------------------------------------------------------
Woittttt.....INILAH BAHANANYA BILA BUAT SESUATU TAK IKHLAS....!!!

Kah...Kah....USAHKAN CINA...UMNO SENDIRI PUN TAK SUKAKAN 1 MALAYSIA....!!!

Kah...Kah....JANGAN MAIN SEBUT SAJA...TAPI TAK TAHU NAK AMALKAN.....!!!

Kah...Kah....NAMPAK SANGAT MAT MONGGOL DAH TERDESAK SEKARANG....!!!

Kah...Kah....SANGGUP SUJUD DI KAKI CINA SUPAYA TETAP SOKONG BN....!!!

Kah..Kah....INI MESTI CHUA SOI LEK YANG SURUH NAJIB MERAYU PADA CINA...

Woittttt.....SOI LEK DAH NAMPAK AHLI MCA SENDIRI PUN TAK SUKAKKAN 1 MALAYSIA...

Kah...Kah...AIMAN TAK KISAH...1 MALAYSIA TAJAAN NAJIB AKAN JADI SEPERTI SENJATA MAKAN TUAN..KAH...KAH...KAH..!!!

No comments:

Post a Comment