Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Sep 3, 2010

Hanya PAS Harapan Umat Melayu Islam....!!!


BESUT - Setelah menempuh perjuangan yang penuh cabaran selama setengah abad, PAS kini menjadi parti yang diharapkan melaksanakan amanah menyelamatkan Islam dan negara Malaysia.

Dalam tempoh masa tersebut, PAS telah berjaya menghapuskan kepercayaan karut orang Melayu terhadap Islam.

Menurut Setiausaha Politik Presiden PAS, Dr Shamsuri Mokhtar, pada suatu ketika, orang Melayu di satu negeri di pantai Barat semenanjung Malaysia lebih rela mengundi 'khinzir' yang bertanding atas lambang dacing daripada memilih calon daripada PAS.

Sebaliknya kini, perubahan telah berlaku dalam pemikiran para pengundi di pantai barat, mereka telah memilih PAS dan Pakatan Rakyat dalam pilihanraya umum yang lalu.

Dr. Shamsuri yang juga Ahli Jawatankuasa PAS Besut mendedahkan, beliau telah dihubungi oleh beberapa orang bekas tokoh Umno yang bergelar Tan Sri dan Datuk.

"Mereka meminta untuk berjumpa, dan apabila saya berjumpa (mereka) telah meluahkan isi hati mereka yang kecewa kepada pemimpin Umno hari ini,"katanya ketika berucap dalam program ceramah umum di Alor Lintah, Jertih, 2 September.

Menurutnya, bekas-bekas tokoh Umno tersebut berkata Umno tidak lagi boleh diharapkan untuk menjalankan amanah pemerntahan negara.

Nota :

Walaupun UMNO telah lakukan apa saja....
Demi mengembalikan kepercayaan umat melayu kepada UMNO...
Dengan Kuasa yang ada...
Dengan duit yang mereka ada...
Namun mereka nyata gagal untuk membeli hati-hati manusia...
Melainkan Allah saia yang mampu melakukannya...

No comments:

Post a Comment