Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Sep 8, 2010

Menantu Ayah Lempar Batu Sembunyi Tangan....!!!


KJ: PERKASA punca BN hilang undi -MKini

Ketika pengaruh Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) dilihat menggelisahkan beberapa pemimpin Umno, Ketua Pemuda Umno pula melihatnya seolah-olah tidak akan menyinggung langsung sokongan orang Melayu terhadap parti itu.

"Saya tidak menipu, saya rasa banyak ahli PERKASA sebenarnya ahli Umno. Jadi, secara impiralnya, mereka ini tidak menambahkan sokongan pada Umno.

"Itu sebabnya saya saya ambil pendirian tegas terhadap mereka. Jika ahli PERKSA, apa yang kamu boleh dapat daripada PERKASA? Tak banyak," kata Khairy (kiri) yang juga ahli parlimen Rembau.

"Mereka tidak akan sokong pembangkang kerana mereka akan berikan undi pada Umno juga. Jadi kesan politik PERKASA kepada Umno adalah minimal kerana ia tidak menambahkan undi Melayu."

Ketika diwawancara Malaysiakini baru-baru ini, Khairy bagaimanapun berkata sekiranya anggota parti itu diminta memilih antara Umno dan PERKASA sebagai sebuah parti politik, keadaan mungkin berbeza.

"Di akhirnya, kesan undi bukan Melayu terhadap Umno dan BN, disebabkan PERKSA, adalah signifikan. Dalam perkiraan politik, di akhirnya, (PERKASA) menghilangkan lebih banyak undi daripada yang ditambahnya," jelasnya.
--------------------------------------------------------
Kah...Kah....INI YANG AKAN TERJADI PADA MEREKA YANG SEDANG NAZAK MENANTI MAUT....

Kah...Kah....SEMUA JADI SERBA SALAH..TUDUH SANA...TUDUH SINI....!!!

Kahh...Kah...SEMUA YANG SALAH ADALAH ORANG...DIRI SENDIRI TAK NAMPAK...

Woitttt.....TAK KAN LAH BN KALAH BESAR 2008 DI SEBABKAN OLEH PERKASA...??

Woitttt.....TAK KAN TAK TAHU APA PUNCANYA...PUNCANYA IALAH "AYAH"...

Kah...Kah...KALAU TAK KERANA PERKASA PUN ...MELAYU MEMANG DAH DAH SERIK DENGAN UMNO...!!!

Kah...Kah...BAGI YANG BUKAN MELAYU...DEPA TENGOK DACING PUN RASA NAK MUNTAH....

Kah...Kah...AIMAN TAK KISAH....BILA MENANG SEMUA AKAN TEPUK TANGAN...BILA KALAH SEMUA TUDING JARI...ITULAH BUDAYA UMNO/BN.....

No comments:

Post a Comment