Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Sep 21, 2010

Ya Ampooon...Pleaseeee....Janganlah Berak Merata........!!!


PEJABAT SAYA TIDAK DIGELEDAH POLIS : MURUGIAH – BH

Murugiah mengulangi bahawa beliau tiada apa-apa hubungan dengan peguam yang mendakwa bergelar Datuk yang menjadi suspek utama kes pembunuhan Sosilawati dan tiga yang lain.

"Saya minta orang ramai jangan membuat tafsiran yang silap, suspek utama memang tidak ada hubungan apa-apa dengan saya. Saya cuma berjumpa dengannya pada 8 September lalu pada satu majlis yang saya hadiri sebagai timbalan menteri," katanya.

Murugiah juga berkata beliau akan membuat laporan polis bagi mengenal pasti dalang di sebalik penyebaran khabar angin kononnya pejabatnya digeledah polis.

Jumaat lalu, Murugiah membuat laporan polis berhubung satu khidmat pesanan ringkas (sms) yang mengaitkan beliau dengan peguam yang menjadi suspek utama kes pembunuhan berprofil tinggi itu.
----------------------------------------------------------------
Woitttttt.....BETUL KE APA YANG MALAON INI CAKAP......

Kah...Kah.....CAKAP TAK KENAL.....TAPI ADA JUMPA SUSPEK .....

Kah...Kah.....TAK KENAL.....TAPI ADA BERBUAL DENGAN SI PEMBUNUH NI.....

Kah...Kah.....TAK KENAL......TAPI SI PEMBUNUH ADA KATA PADANYA INI DIA NAK MASUK MIC.....

Kah...Kah....AIMAN TAK KISAH.....ITU PASAL ORANG MELAYU KATA....KALAU ADA JUMPA DENGAN ULAR DAN JUGA JUMPA MURUGIAH....KETUK MADEY DULU...KAH...KAH...KAH....!!!

Nota:

Tunggu dan lihat....
Ada atau tidak yang akan di tahan kerana sebar sms itu...
Atau hanyalah auta si keling ni saja....
Kah....Kah....Kah....!!!

No comments:

Post a Comment