Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Oct 7, 2010

Apa Cer......???

PERTUBUHAN HARAM GUNA FACEBOOK DIBERI AMARAN – BH

Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Malaysia (JPPM) memberi amaran akan mengambil tindakan mendakwa pertubuhan haram yang berleluasa di internet, termasuk laman sembang popular Facebook.

Ketua Pengarahnya, Md Alias Kalil, berkata pihaknya menyedari ramai individu menggunakan internet seperti Facebook dan blog sebagai platform untuk menjalankan kegiatan mereka, termasuk mewujudkan pelbagai pertubuhan membabitkan orang ramai.
Katanya, mengikut Akta Pertubuhan 1966, jika tujuh individu bergerak sebagai ahli dan menjalankan gerakan menggunakan jenama tertentu di laman sembang Facebook, mereka juga termaktub dalam akta terbabit dan perlu mendaftar.

“Ada menggunakan platform terbabit untuk berniaga atau lebih dikenali perniagaan dalam talian yang boleh mendatangkan masalah kepada orang ramai jika dibiarkan berterusan,” katanya.

Md Alias menasihatkan, kumpulan tertentu yang wujud di laman Facebook dan menjalankan kegiatan bagi pihak orang ramai serta membuat kutipan yuran, supaya mendaftar dengan JPPM.
---------------------------------------------------------------
Woittttt.....TAK ADA KERJA LAIN KE...??

Woitttt.....MALAON INI MEMANG BEBAL.....MEMANGBANGANG....TUJUAN INTERNET MEMANG NAK BERI KEBEBASAN......

Kah...Kah....ADA BERJUTA JUTA PERSATUAN DAN KUMPULAN DALAM FACEBOOK.....

Kah...Kah....BAHLUL NI TAHU KE APA DIA FACEBOOK....????

Kah...Kah... FACE BOOK BUKANNYA MUKA DEPAN BUKU.....???

Kah...Kah....AIMAN TAK KISAH.....SEBENARNYA AKU PUN TAK TAHU...KWA..KAWA...KWA....!!!

Nota :



Ini pun bukan facebook...ini adalah face on the book...bodoh !!!!
Kah....Kah....Kah.....!!!

No comments:

Post a Comment