Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Oct 7, 2010

Ku Li Tahu Niat UMNO....!!!


PAS : UMNO MAHU HINA TENGKU RAZALEIGH – HD

Bendahari PAS Pusat, Dr Mohd Hatta Ramli menyifatkan cadangan Muhyidin Yassin agar Tengku Razaleigh Hamzah dipilih sebagai calon BN di Galas adalah satu penghinaan kepada Ketua Umno Gua Musang itu.

Beliau yang juga Ahli Parlimen Kuala Krai berkata, tindakan Umno itu juga adalah cubaan menghilangkan pengaruh Tengku Razaleigh yang dahulunya satu nama besar dalam sejarah Umno.

"Cadangan ini satu penghinaan kepada Ku Li selepas jadi menteri kini di minta duduk dalm Dun jadi Adun pembangkang pula," katanya.

Bagi beliau, nilai Razaleigh adalah jawatan Perdana Menteri dan tidak layak untuk jawatan yang lebih rendah daripada itu.

Oleh itu, apabila Muhyidin mencadangkan beliau menjadi calon, ia bukan untuk kepentingan Ku Li tetapi menjaga kepentingan politik Umno semata-mata.

"Muhyidin ingat Ku Li boleh menyelamatkan maruah Umno tetapi dalam masa yang sama dia tidak sedar ini satu penghinaan kepada Ku Li," kata Hatta lagi.
--------------------------------------------------------------
Woittttt.....KESIAN KU LI.....

Kah...Kah....ADA KE PATUT KU LI BERTANDING BALIK KE ADUN......

Kah...Kah....MACAM MACAM DI BUAT UNTUK MENGHINA KU LI.....

Kah...Kah....SEBENARNYA ADA ORANG YANG TAKUT.....MANA TAHU KALAU KALAU.....

Kah...Kah...KALAU KALAU KU LI AKAN DAPAT SOKONGAN SELURUH MALAYSIA......

Kah...Kah...AIMAN TAK KISAH...YA LAH SOKONGAN UNTUK MENJADI PERDANA MENTERI YANG BARU...ADA PULAK YANG KEMPUNAN NANTI....

No comments:

Post a Comment