Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Oct 13, 2010

Baik Diam...Kalau Bercakap Confirm " Bangang"....!!!!

Kalau Bulu macam ni..Tak pasti pulak...samada sokong Mat Said atau Derih Jusoh...

Wakil rakyat 'tidak sebulu' tutup mulut -MK

Kongsi 0Wakil rakyat yang dikatakan "tidak sebulu" dengan Menteri Besar Terengganu Datuk Ahmad Said, mengambil sikap berdiam diri menjelang konvensyen Umno negeri Jumaat ini bagi memulihkan 'kemelut' dalam parti dan pentadbiran negeri.

"Lebih baik saya mengambil sikap berdiam diri. Saya tidak mahu Datuk Seri Hishammuddin (Hussein) kata, saya sengaja mencipta cerita. Kita tengoklah apa yang akan dilontarkan daripada perwakilan (peserta) yang dilantik," kata ADUN Alur Limbat Alias Abdullah.

"Bagi orang yang bercakap tidak jujur, mungkin dia kata semuanya baik. Bagi orang yang bercakap jujur, ia (konvensyen) ini sebagai satu refleksi, cerminan diri dengan melihat apa yang telah dilaksanakan oleh kerajaan negeri untuk sebagai usaha bagi menarik hati rakyat bahawa tiada parti yang baik selain BN," tambahnya ketika dihubungi Malaysiakini semalam.

Alias adalah antara wakil rakyat BN Terengganu yang dilaporkan tidak sebulu dengan Ahmad Said.

Nota :

Kerja pemimpin UMNo hanyalah dok periksa bulu ahlinya...
Adakah bulu ahlinya sama dengan mereka...
Kalau ada yang tak sama bulu...maka nahaslah kamu....
Biarlah rakyat nak jadi apa pun..nak mampus ke..atau nak hidup ke...
Yang paling penting bulu mesti sama....
Kah...Kah....Kah.....!!!!

No comments:

Post a Comment