Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Oct 13, 2010

UMNO/BN Tahu Ajal Mereka Dah Sampai....!!!


KAJI SEMULA PEMBAHAGIAN KERUSI PILIHAN RAYA BN : PEMUDA UMNO - MStar

Pergerakan Pemuda Umno mahu Barisan Nasional (BN) mengkaji semula formula pembahagian kerusi sekiranya mahu mencapai kemenangan besar pada pilihan raya umum akan datang.

Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin berkata, formula pembahagian kerusi tersebut perlu dilihat kepada aspek kekuatan parti masing-masing kerana landskap politik negara sudah berubah.

“Kita perlu melihat dengan jujur dan ikhlas dalam soal kekuatan parti masing-masing dalam BN. Sekiranya perkara itu menuntut formula yang baru, biarlah kita ada keterbukaan untuk membincangkan isu ini.

“Saya rasa kita tidak perlu terikat dengan formula yang lama kerana persekitaraan politik sudah berubah,” katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat Pemuda Umno di Menara Dato Onn di sini pada Selasa malam.

Bagaimanapun Khiary menegaskan bahawa formula tersebut tidak bermakna ada parti komponen yang akan mendapat kerusi yang lebih dan ada yang mendapat kerusi yang sedikit.

“Formula itu mungkin menyebabkan, kita perlu mengubah cara kita mengagihkan kerusi. Saya tidak kata parti mana yang dapat kurang, parti mana yang dapat lebih,” katanya.
--------------------------------------------------------------------
Woittt..... SYABAS...!! INI PANDANGAN YANG TERBAIK.....

Kah...Kah...MEMANG LAH KOUTA MELAYU 60 % DALAM NEGARA INI......

Kah...Kah....SATU UNTUK KEPALA BUTUH UMNO....SATU UNTUK KEPALA BUTUH MIC.....

Kah....Kah...SATU UNTUK KEPALA BAPAK UMNO....SATU UNTUK KEPALA BAPAK MCA....

Kah....Kah...AIMAN TAK KISAH....TERENGGANU KALAH BN....PAHANG MENANG PR....SEMENANJUNG MENANG PR....SABAH SARAWAK KALAH BN....

No comments:

Post a Comment