Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Oct 27, 2010

Demi Rakyat...YB UMNO/BN Baik Mati Dari Hidup...!!!


PENDUDUK 30 KAMPONG BAKAL NIKMATI WIFI PERCUMA - BH

Penduduk di 30 kampung di Kelantan bakal menikmati kemudahan Wifi secara berperingkat bagi membolehkan mereka menggunakan internet tanpa wayar secara percuma.

Rais Yatim, berkata kemudahan itu disediakan kerana kerajaan mahu rakyat di semua peringkat sama ada di bandar atau luar bandar menikmati kemudahan terbabit.

“Buat kali pertama di Kelantan kita lancarkan `Kampung Wifi’ di Gua Musang kerana ramai penduduk menunggu perkhidmatan itu,” katanya pada sidang media selepas melancarkan program itu di Rancangan Pemulihan Tanah (RPT) Sungai Terah, dekat sini, semalam.

MUHYIDDIN RASMI PROJEK PERUMAHAN RAKYAT RM300 JUTA DI GALAS – BH

Muhyiddin Yassin akan merasmikan projek perumahan rakyat yang menelan belanja RM300 juta bagi Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas untuk dimiliki penduduk berpendapatan rendah.

Projek perumahan itu pada peringkat awalnya membabitkan 1,500 unit kediaman akan dijual dengan harga antara RM33,000 hingga RM35,000 seunit dengan bayaran RM190 sebulan selama 26 tahun.

PARLIMEN BATU SAPI : IMEJ BARU FLET KARAMUNTING – BH

SANDAKAN: Kira-kira 3,000 penduduk Rumah Pangsa Majlis Perbandaran Sandakan (MPS) Karamunting, dekat sini, bakal menikmati kemudahan tempat tinggal lebih selesa apabila lima blok bangunan usang di situ, akan dicat semula, manakala sistem pembentungan dibaiki melalui peruntukan RM1.7 juta.

Peruntukan itu disalurkan Kerajaan Persekutuan bagi membolehkan penduduk yang kebanyakannya berpendapatan rendah menikmati sistem pembentungan sempurna berbanding kerosakan sistem berkenaan yang kerap berlaku sebelum ini.

Dengan peruntukan terbabit, persekitaran perumahan berusia kira-kira 15 tahun itu bukan setakat lebih ceria, malah membolehkan mereka menjalani kehidupan lebih ceria.
-------------------------------------------------------------------
Woitttt....BETUL TAK..?? PENGORBANAN TERBAIK DARI PARA YB IALAH MATI....

Kah...Kah...TAK PERLU UCAPAN YANG BERDEGAR DEGAR DI PARLIMEN......

Kah...Kah...CUMA PERLU BERHENTI BERNAFAS DAN MATI.....

Kah...Kah...KALAU YB MATI....KAWASAN MESTI DAPAT RUMAH MURAH...

Kah...Kah..KALAU YB MATI...KAWASAN MESTI DAPAT WIFI PERCUMA.....

Kah...Kah...KALAU YB MATI....KAWASAN MESTI DAPAT JAMBATAN PERCUMA....

Kah..Kah...SEMUA PEMINTAAAN YANG TERTANGGUH SEMUA AKAN JADI BERES....

Kah...Kah...AIMAN TAK KISAH...YB UMNO PATUT MATI AWAL DEMI KESEJAHTERAAN RAKYAT...KAH...KAH...KAH....

Nota:

YB UMNO hidup pun tak ada guna....
Hidup pun bukan ada makna...
Duduk senyap di parlimen menghabiskan oxygen je...
Antara hidup dengan mati...lebih baik kau mati...
Kah....Kah....Kah....!!!

No comments:

Post a Comment