Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Oct 17, 2010

Jom Hebohkan Jasa & Budi UMNO/BN...!!!

UMNO yang lulus judi...

Antara Jasa & Budi UMNO Yang Kita Tidak Akan Lupa....!!!


Tapi Inilah Jasa UMNO Yang Paling Besar Pada Rakyat Malaysia Hingga Sekarang( Presiden UMNO Sedang Merasmikan Kilang Arak 1962 )...!!!

Najib: Hebahkan jasa & budi BN -MK

Datuk Seri Najib Tun Razak berkata sudah sampai masanya BN memberitahu rakyat akan jasa dan budi yang dilakukan parti pemerintah itu selama ini untuk mensejahterakan kehidupan mereka.

Perdana Menteri berkata kerajaan BN tidak banyak mengembar gemburkan apa yang dilakukan untuk rakyat berbanding parti pembangkang, walaupun mereka hanya membuat sedikit sahaja untuk rakyat.

"Kita buat banyak tapi tak riuh rendah. Mereka buat sedikit tapi riuh sekampung. Kita buat bangunan tak gembar gembur...kita buat setinggi gunung...(tapi kadang kadang) orang tak hargai," katanya berucap melancarkan Karnival Skuad Sayang Wanita Umno di Taman Datuk Ahmad Razali, Ampang, dekat Kuala Lumpur, hari ini.

Turut hadir isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor dan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga Dan Masyarakat Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil.

Nota :

Bila sebut jasa UMNO/BN...semua rakyat tahu....
Ada yang baik...dan ada yang tak baik....
Bila perkara yang Haram bercampur dengan Halal...Maka akan Jadi Haram....
Bila perkara Yang Baik bercampur aduk dengan yang tak baik...Maka akan jadi Tak Baik lah...!!!
Itu semua telah tersurat dan perlu kita terima...
Buatlah baik macam manapun kalau masih lagi berminat pada benda yang tak baik..maka jawapannya adalah tetap tak baik....
Contohnya mendiskriminasikan kepada proses atau gerakan untuk mendaulatkan syariat Islam di bumi Malaysia adalah jasa & budi UMNO yang paling buruk dan kita perlu kekang habis-habisan...!!!!

No comments:

Post a Comment