Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Oct 10, 2010

Kerajaan "Jahiliyyah" Seperti UMNO/BN Pasti Akan Mati....!!!


KEMAMAN - Sistem Jahiliyyah yang diamalkan oleh Kerajaan Barisan Nasional semakin hari semakin runtuh dan akan tumbang pada pilihanraya umum ke-13 akan datang.

Menurut Yang DiPertua PAS Kemaman, Ismail Harun atau lebih dikenali dengan panggilan Abang Weil , sistem jahiliyah yang diamalkan di negara ini banyak membawa kepada masalah ‘penyakit’ dalam masyarakat dan menjadi semakin rapuh.

“Kerajaan Barisan Nasional masih pakai sistem jahiliyah sejak lebih 50 tahun negara merdeka. Insya’Allah, dalam pilihan raya akan datang ini golongan pendokong jahiliyah akan tumbang,” ujarnya ketika berucap pada majlis perasmian sambutan Jubli Emas PAS Kawasan Kemaman, di Pekan Kemasek, Kemaman 8 Oktober

Oleh itu, katanya, PAS tidak gentar berhadapan dengan Umno dan kerajaan Barisan Nasional (BN) sekali pun parti tersebut berpengalaman memerintah negara ini lebih 50 tahun.

Menurut beliau, PAS akan menghadapi Umno-BN dengan gerakan yang berstrategi.

“Kita (PAS) tidak gentar dengan Umno dan kerajaan Barisan Nasional (BN) yang telah memerintah selama lebih 50 tahun, kita akan hadapi (mereka) dengan berstrategi” tegasnya

Justeru, para petugas PAS drseru supaya melipatgandakan usaha bagi menumbangkan kerajaan Jahiliyyah Umno-BN

Nota :

“Kerajaan Barisan Nasional masih pakai sistem jahiliyah sejak lebih 50 tahun negara merdeka. Insya’Allah, dalam pilihan raya akan datang ini golongan pendokong jahiliyah akan tumbang,”

“Kita (PAS) tidak gentar dengan Umno dan kerajaan Barisan Nasional (BN) yang telah memerintah selama lebih 50 tahun, kita akan hadapi (mereka) dengan berstrategi”

No comments:

Post a Comment