Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Oct 24, 2010

Memang dah Tersurat PR Akan Tawan Putrajaya Selepas PRU 13...!!!


NAJIB MACAM YAKIN AKAN BERLAKU PERALIHAN KUASA – HD

Najib Razak bahawa akan pertahan Putrajaya walau terpaksa hilang nyawa seolah-olah yakin akan berlaku rampasan kuasa secara keganasan

Biarpun Najib tidak menyebut mahu mempertahankan Putrajaya dari dirampas pihak mana, namun dipercayai ditujukan kepada Pakatan Rakyat.

Ini kerana Pakatan Rakyat sejak tsunami politik 2008, telah meletakkan sasaran mahu menguasai Putrajaya menggantikan kerajaan BN.

Menurut Pengarah Pilihan Raya Dewan Pemuda PAS Pusat, Mohd Firdaus Jaafar, kenyataan Perdana Menteri itu juga seolah-olah tidak faham amalan demokrasi di negara ini.

"Najib masih tak faham demokrasi, PR nak kuasai Putrajaya bukan dengan rampasan kuasa. Kita guna saluran pilihan raya, dengan rakyat yang tentukan.

"Mungkin juga dia lupa, yang merampas kuasa secara ganas ni Umno BN. Merekalah yang merampas Perak dari Pakatan Rakyat," katanya kepada Harakahdaily.

Nota:

Kalau pilihnaraya boleh mengubah apa apa
Telah lama ianya di haramkan.

Kenapa ...?? Masih tak Percaya....?

Kenapa parti komunis di haramkan...?
kerana boleh ia boleh mengubah pemimpin negara...

Kenapa Al-Arqam di haramkan....???
Jawapanya ialah kerana Abu Ya dah mimpi akan jadi PM Malaysia....

Kenapa Pergerakkan Tabligh walaupun pernah di haramkan tapi di biarkan...??
Kerana bagi tabligh..politik tak penting yang penting galas periuk belanga...!!

No comments:

Post a Comment