Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Nov 26, 2010

"Cinta Syhhh"....Astaghfirullahala'azim.....!!!


Penderitaan Batin Seorang Permaisuri, terpaksa guna 'benda itu'-TKO

"Cerita berkaitan bekas penghuni Istana Negara yang hari ini menginap di sebuah kondo semakin buas dipaparkan. Bagi saya samada ianya benar atau sebaliknya, perbuatan mendedahkan kepada umum hubungan peribadi adalah sesuatu yang amat bertentangan dengan prinsip kehidupan manusia normal.

Syed Abdullah ( Gambar Kiri )yang pernah bersahabat dan melalui blognya menceritakan kononnya dia terlalu akrab dengan bekas penghuni Istana itu sehingga cintanya terhalang diperjalanan telah mendedahkan kisah silamnya!

Dato Seri : Janganlah zalimi Aisyah lagi... Aisyah mempunyai nafsu dan perasaan. Buanglah cctv didalam kondo Aisyah dan janganlah kurung dirinya serta janganlah diberi 'benda itu'.... (mama & dato seri fahamkan..). Saya akan terus 'buas' dan akan menerbitkan buku "Cinta Syyhh" ini sekiranya Dato Seri tidak berubah..

Sesiapa yang berhajat untuk memambantu Aisyah yang katanya tersiksa batin itu, pergilah ke Blok C-05-05, Desa Putra Condo,No 4, Jalan Wangsa Perdana 3,Bandar Baru Wangsa Maju, 53300, Kuala Lumpur.


Lepaskan Cik Puan Aishah daripada ‘penderitaan zahir dan batin’ agar dapat kembali ceria dalam hidupnya sebagai manusia biasa.

No comments:

Post a Comment