Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Nov 28, 2010

Kluk-Klek....Kluk-Klek....Kluk-Klek...!!!


MADEY: RAKYAT SOKONG BN JIKA JAMBATAN BENGKOK DIBINA - MK

Mahathir Mohamad berkata tiada sebab mengapa projek pembinaan jambatan menggantikan Tambak Johor yang menghubungkan negeri itu dengan Singapura tidak boleh diteruskan.

Beliau berkata ini kerana semasa perancangan dan perundingan dengan kerajaan Singapura, projek itu tidak menghadapi masalah perundangan dan tentangan dari negara jiran itu.

SULTAN JOHOR ULANGI HASRAT TAMBAK JOHOR DIGANTIKAN - MI

Sultan Johor Sultan Ibrahim hari ini mengulangi hasrat baginda dan seluruh rakyat Johor supaya pembinaan jambatan menggantikan Tambak Johor yang menghubungkan negeri itu dengan Singapura diteruskan.
Pada istiadat sambutan ulang tahun keputeraan baginda yang ke-52 hari ini, Sultan Ibrahim bertitah pembinaan jambatan berkenaan bukan sahaja memberikan keselesaan kepada rakyat Johor yang berulang-alik ke Singapura malah menjadi kemudahan untuk rakyat negara jiran itu melancong ke negara ini.

Nota:

UMNO/BN memang takut dengan Lee Kuan Yew
Maka sebab itu projek jambatan bengkok terpaksa dibatal

Walaubagaimanpun, UMNO/BN memang lagi takut dengan Madey...
Oleh kerana kerana ketakutan yang melampau lalu UMNO/BN terpaksa setuju pulak untuk buat jambatan bengkok

Kalau Macam ni...Baik Mati daripada hidup...!!!
Kah...Kah...Kah...!!!

No comments:

Post a Comment