Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Nov 3, 2010

Pujian Bos Kepada Anak Didiknya ...!!!


Setiausaha Negara AS yakin KL peneraju pemikiran dunia Islam -BH

KUALA LUMPUR: Amerika Syarikat (AS) yakin Malaysia mampu menjadi peneraju pemikiran dalam pelbagai bidang yang signifikan kepada dunia Islam dan global. Setiausaha Negara AS, Hillary Clinton, berkata pencapaian Malaysia yang menunjukkan model holistik abad ke-21, mempunyai pengaruh tersendiri dan sering menjadi rujukan sebagai negara yang menggunakan pendekatan kreatif dalam menangani isu serta menyelesaikan masalah, termasuk aspek pemuliharaan alam sekitar dan melindungi spesies haiwan terancam.

“Malaysia dengan pertumbuhan ekonomi yang dinamik dan kedudukan geografi serta peranan umat Islam yang tidak memecah belah, memiliki peluang sebenar menjadi peneraju pemikiran dalam pelbagai bidang.

“Berdasarkan perbincangan dengan pegawai rasmi kerajaan negara dan pemerhatian saya, Malaysia dalam isu tertentu berpeluang menjadi kreatif, berfikir di luar kotak dan muncul untuk menangani masalah yang boleh menjadi perhatian dunia.

Nota :

Pujian Clinton ini tak ubah seperti Pujian seorang Bapak kepada anak-anak didiknya...
Puak kufar musyirikin moden tak perlu duduk dan menjajah bumi milik orang Islam...
Sebab di bumi Islam itu sendiri sudah ada tali barut mereka yang bermati-matian bekerja untuk mereka...
Mereka bersungguh-sungguh menghalang gerakan Islam daripada berkembang...
Kalau konteks di Malaysia ...Rejim UMNO adalah budak suruhan kepada pihak kufar ini...
Maka oleh sebab itu kita tidak pelik bila UMNO/BN akan menjadikan Malaysia sebagai Hub hiburan kononnya untuk menarik pelancong...
Ini semua perancangan pihak kufar untuk menghancurkan Islam...
Apa jenis maksiat yang UMNO tak buat...
Judi..Zina..Arak...semuanya adalah amalan UMNO sejak dulu hingga akan datang....
Maka..tepuk dada tanyalah iman....

No comments:

Post a Comment