Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Dec 21, 2010

Dulu..Wahabi..Wahabi..!! Sekarang...Syiah...Syiah..!!

Yang ini patut kau pantau...tapi kau ambik buat penasihat pulak...!!

MALAYSIA JALIN KERJASAMA NEGARA LUAR PANTAU GERAKAN SYIAH : HISHAMMUDDIN – BH

Malaysia menjalin hubungan rapat dengan negara termasuk Arab Saudi, Iran dan negara jiran, Singapura dan Indonesia bagi memantau gerakan Syiah bagi memastikan ia tidak menjejaskan keharmonian dan keselamatan negara.

Hishammuddin Hussein, berkata keadaan dunia tiada sempadan menuntut pihak berkuasa mendapatkan sebanyak mungkin maklumat berkaitan fahaman itu daripada negara berkenaan.

Sambil mengakui fahaman Syiah belum sampai tahap menimbulkan ancaman keselamatan negara, beliau berkata kementerian tidak akan berkompromi dan sentiasa memantau sebarang fahaman atau gerakan yang mempunyai unsur militan.

“Dari segi fahaman itu, kita minta Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) dan pihak bertanggungjawab memantaunya, tapi dari segi keselamatan setakat yang saya tahu, fahaman itu tidak menimbulkan ancaman membimbangkan. “Pemantauan dilakukan kementerian banyak berkisar terhadap isu yang berhubung kait dengan kegiatan militan dan setakat ini fahaman Syiah tidak mempunyai unsur berkenaan,” katanya.
-----------------------------------------------------------
Woit… TAK ADA KERJA LAIN KE..? KENAPA NAK MEMANTAU SYIAH..?

Woit… INI SEMUA KERJA BANGANG...INI SEMUA KERJA BODOH.....

Kah...Kah....KENAPA TAK PANTAU ORANG NIGERIA MASUK KE SINI...?

Kah...Kah....SYIAH ADALAH PEGANGAN AGAMA....NAK PANTAU BUAT APA..??

Woit... KENAPA TAK PANTAU SAJA APCO..??

Kah...Kah...APCO TU ZIONIS... ZIONIS YANG PALING ANTI ISLAM.....

Kah...Kah...AIMAN TAK KISAH....OOOO..PATUT LE...PENGANUT SYIAH MEMANG PALING ANTI DENGAN ZIONIS... DAN JUGA ANTI APCO...PATUT LE SIBUK SANGAT NAK PANTAU....!!!

Nota:

Mengapa kita sanggup manghabiskan tenaga dan wang ringgit untuk memantau
penganut syiah...?

Suci dan bersih sangat ke As-Sunnah wal rasuah di Malaysia ni...???
Kah...Kah...Kah...!!

No comments:

Post a Comment