Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Dec 21, 2010

Malaysia Penganut Mazhab As-Sunnah Wal Rasuah....!!!

MALAYSIA TETAP HORMATI SYIAH NEGARA LAIN : JAMIL KHIR - UM

Malaysia sentiasa terbuka dalam hubungan diplomatik dan mengiktiraf fahaman syiah yang diamalkan oleh negara-negara Arab seperti Iran, kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Jamil Khir Baharom.

Bagaimanapun, beliau berkata, kerajaan tetap mengharamkan fahaman syiah diamalkan di negara ini ekoran terdapat beberapa faktor yang boleh mengelirukan orang Islam dan bertentangan dengan fahaman Ahli Sunnah Wal Jamaah yang diamalkan oleh rakyat Islam di Malaysia.

"Jika ada dua mazhab di negara ini mungkin akan berlaku pertumpahan darah kerana masyarakat Islam berbeza pendapat seperti yang berlaku terhadap masyarakat Islam Pakistan dan Iraq.

"Kita tidak menyekat masyarakat di negara ini mengamalkan amalan Syiah tetapi kerajaan tidak membenarkan penyebaran ajaran Syiah ini dibuat ekoran terdapat beberapa dakyah songsang yang boleh menggugat keharmonian umat Islam di negara ini,” katanya.

Khamis lalu, Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) menahan 200 pengikut ajaran syiah dalam serbuan di sebuah rumah kedai di Taman Sri Gombak, Batu Caves apabila dikatakan terpesong dan berbahaya kerana menganggap penganut Islam mazhab lain sebagai kafir dan halal untuk dibunuh.
--------------------------------------------------------
Woit…INI PELIK…DI IRAN SYIAH BUKAN AJARAN SESAT.....

Kah...Kah...KALAU DI MALAYSIA SYIAH INI AJARAN SESAT... MESTI DI IRAN PUN SESAT JUGA.....

Woit... INI DAH JADI PELIK LAGI MEMELIKAN....

Kah...Kah...KALAU DAGING BABI HARAM DI IRAN....DAGING BABI JUGA HARAM DI MALAYSIA....

Kah...Kah...KATA TAK ADA PAKSAAN DALAM AGAMA......

Kah...Kah....DULU HEBOH PASAL WAHABI...KINI SIBUK PASAL SYIAH PULAK....

Kah...Kah...MESTI ADA YANG KENA TUDUH AMALKAN SYIAH....TERUTAMA BILA DEKAT NAK PILIHANRAYA...

Kah...Kah....AIMAN TAK KISAH....YANG JADI MASALAHNYA KATA AMALKAN SUNNAH WAL JAMAAH...TAPI KENAPA PAKSA RAKYAT SUPAYA MENGANUT SUNNAH WAL RASUAH...??

No comments:

Post a Comment