Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jan 12, 2011

Nak Di Pantau Apa...??


Tunngu dan nanti wikileaks akan keluarkan dokumen tentang altantuya

WISMA PUTRA PANTAU PENDEDAHAN WIKILEAKS - UM

Kerajaan memantau secara dekat setiap dakwaan yang dibuat oleh WikiLeaks berhubung 'keburukan' negara ini bagi mengelakkan persepsi negatif itu terus berakar dan berlegar-legar di kalangan negara lain.

Anifah Aman berkata, pemantauan itu amat perlu dilakukan bagi mengelak berlaku kejutan sekali gus mengeruhkan hubungan dua hala antara negara ini dengan negara lain.

Menurut beliau, pemantauan itu bermaksud apabila berurusan dengan negara luar atau semasa melawat negara mereka, pihaknya akan membuat persediaan mencukupi bagi menjawab segala tohmahan yang dilemparkan oleh Wikileaks itu.

"Kita tidak boleh mengambil pendekatan bahawa pendedahan itu (WikiLeaks) bersifat peribadi atau rahsia tetapi sebaliknya perlu menjelaskan mengenai perkara sebenar. Ini amat penting kerana jika tidak berbuat demikian, maka selama-lamanya mereka akan menganggap kita bersalah," katanya.

Nota:

ada lebih dari seribu helai
dokumen tentang malaysia
dalam wikileaks
pasti ada kes bunuh altantuya

ini lah sebanya ingin dipantau
Kah...Kah...Kah...!!

No comments:

Post a Comment