Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jan 22, 2011

PR Terus Menggempur DUN Tenang....!!


LABIS - Sempena hari penamaan calon pilihanraya kecil DUN Tenang yang akan diadakan pada hari ini sebanyak lima ceramah mega akan diadakan .

Ceramah tersebut akan disampaikan oleh tokoh-tokoh besar Pakatan Rakyat termasuk Presiden PAS Dato' Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang dan juga Ketua Umum PKR Dato' Seri Anwar Ibrahim.

Presiden PAS akan menyampaikan ceramah di Felda Cemplak, dimana kontinjen negeri Terengganu berkampung.

Manakala Anwar akan berada di tiga tempat: Felda Tenang, Taman Gunung Emas dan Kampung Sawah Baru

Selain itu Ahli Jawatankuasa PAS Pusat, Haji MohamadSabu akan menyampaikan ceramahnya di Felda Cemplak Barat, besama Hanipah Maidin, Dato' Teng Chai Kim dan YB Taufik Abdul Ghani.

Sementara itu, keadaan Labis yang sunyi sehingga jam 2.30 pagi tadi, menjadi sesak pada pagi ini apabila ahli dan penyokong Pakatan Rakyat mula ytiba sejak jam 3.00 pagi.

Penamaan calon PRK Tenang yang diadakan pada hari Sabtu, dijangka menghimpunkan ramai penyokong baik Pakatan Rakyat mahu pun Barisan Nasional.

Pilihanraya DUN Tenang diadakan berikutan kematian wakil rakyatnya.

Pakatan rakyat telah memberi kepercayaan kepada PAS untuk bertanding dalam PRK Tenang, dan melakukan kejutan dengan meletakkan seorang calon wanita, anak tempatan, Cikgu Normala Sudirman

No comments:

Post a Comment