Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Apr 13, 2011

Kalau Nak Bunuh Diri...Tak Payah Pergi Ke Pejabat SPRM...!!

Al-Fatihah...
KES SARBANI :KELUARGA TERTEKAN,PERCAYA ALLAHYARHAM BUKAN BUNUH DIRI - MI

Keluarga Allahyarham Ahmad Sarbaini Mohamed masih percaya penolong pengarah Kastam Diraja Malaysia (KDRM) itu, yang ditemui mati di premis SPRM Rabu lalu, bukannya membunuh diri dan oleh itu, mahu individu menyebabkan kematian bapa kepada lima anak itu dibawa ke muka pengadilan.

Ketika dihubungi The Malaysian Insider, sepupu Allahyarham yang hanya mahu dikenali sebagai Ismail berkata, pihaknya masih percaya tidak mungkin pegawai kastam itu sanggup “membunuh diri” seperti yang didakwa pihak tertentu termasuk media.

“Kami cukup tertekan, kenapa boleh kata macam itu? Saya nak pegawai yang bunuh abang saya didakwa, siapa yang panggil dia (ke pejabat SPRM)? Siapa yang buat mesti bertanggungjawab dan mengaku, biar mahkamah yang buat keputusan nanti.

“Kami juga mahukan siasatan terperinci yang dibuat, kami tidak mahu keputusan yang akhirnya kata bukan bunuh diri atau dibunuh, kami mahukan keputusan tepat,” katanya ketika dihubungi semalam.

Ahmad Sarbaini ditemui mati di aras satu pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia Wilayah Persekutuan di sini, Rabu lalu.

Dia merupakan salah seorang daripada 62 pegawai kastam yang menjadi tumpuan Operasi 3B kendalian SPRM dan beberapa agensi kerajaan yang lain.
-----------------------------------------------------------
woit...INI BERITA GUMBIRAAA....

kah kah kah...KASTAM SUDAH MULA SEDAR.....

kah kah kah...YANG KENA TANGKAP SEMUA PEGAWAI RENDAH...

kah kah kah .... TAIKO YANG KERJA SAMA DENGAN VVIP...LEPAS...

kah kah kah...BIK MAMA 7 KONTENA TAK BAYAR CUKAI....

woit...MAT ASAN DARI N9 BAWA LARI DUIT KE LONDON.... BILA NAK TANGKAP....

woit...KEPALA KASTAM PAHANG...KES PASIR...MACAM MANA SELAMAT?...

woit... BILA NAK BUKA KES DUIT KOMISEN KAPAL SELAM....

kah kah kah...AIMAN TAK KISAH...TAPI KES INI DAH BUKA DI PARIS....

No comments:

Post a Comment