Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Apr 26, 2011

Meloya Sampai Nak Termuntah.....!!


UTUSAN LIDAH MUHYIDDIN MENENTANG NAJIB - HD

Bagaimanakah Muhyiddin boleh terang-terang menyokong konsep satu Melayu, satu Bumi laungan Utusan Malaysia yang jauh menyimpang daripada konsep satu Malaysia ilham Najib?

Begitulah kejanggalan situasi hari ini apabila Muhyiddin Yassin dalam responsnya terhadap seruan MCA untuk memulau akhbar lidah rasmi Umno itu membela Utusan dengan mengatakan bahawa akhbar tersebut mewakili suara dan kehendak komuniti Melayu dan juga rakyat Malaysia pada umumnya.

“Ia suara dan kehendak komuniti Melayu dan juga rakyat Malaysia pada umumnya. Jika kita baca Utusan, kita dapat melihat bahawa ada laporan-laporan mengenai perkara-perkara lain.

Seperti media lain, ada pro dan kontra. Kita tidak boleh menghalang media daripada membuat laporan mengenai apa yang ia hendak laporkan tetapi ada batasan, di mana ada undang-undang,” kata Muhyiddin yang dipetik The Malaysian Insider.

Kenyataan Muhyiddin kelihatan cukup bertentangan dengan kenyataan PM Najib yang semalamnya menyatakan bahawa seruan satu Melayu, satu Bumi oleh Utusan Malaysia hanyalah satu cadangan peribadi yang tidak perlu diendahkan.

“Utusan Malaysia bukanlah lidah untuk orang Melayu yang berfikiran matang dan betul seperti orang Malaysia yang waras and berakal yang sudah berhijrah daripada Utusan Malaysia kepada media lain khususnya media online.

Tapi apa benar-benar harus menimbulkan kebimbangan adalah bahawa Utusan Malaysia telah menjadi suara Muhyiddin, terutamanya, bertentangan dengan Najib Razak,” kata Lim Kit Siang, penasihat DAP dalam satu kenyataannya ke Harakahdaily.
-----------------------------------------------------------
kah kah kah…. TAK LAMA LAGI AKAN ADA PERANG TERBUKA….

kah kah kah…NAJIB KATA RONGGENG RONGGENG … MUHYIDIN KATA TONGGENG TONGGENG

kah kah kah...NAJIB KATA KAWAN KAWAN... MUHYIDIN KATA LAWAN LAWAN...

kah kah kah…. AIMAN TAK KISAH....SEKARANG SEMAKIN JELAS…. ADA PERBALAHAN ANTARA NAJIB DAN MUHYIDDIN… …

No comments:

Post a Comment