Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


May 22, 2011

Menteri Paling Bagang Dalam Dunia...!!


SHAHRIZAT: RUMAH ANAK YATIM MADARASAH AL-TAKQWA TAK DAFTAR DI JKM - tiewnama

Rumah Anak-anak Yatim dan Anak-anak Hidayah Madrasah Al-Taqwa di Kampung Gahal, Hulu Langat tidak berdaftar dengan Jabatan Kebajikan Masyarakat atau mana-mana agensi di bawah Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat.

Shahrizat Jalil berkata beliau juga tidak pasti sama ada rumah anak yatim itu berdaftar di bawah mana-mana agensi di kementerian lain.

“Yang terlibat (dalam tragedi ini) ada pelajar, ada anak yatim, ada guru. Kita tidak tahu ia di bawah agensi mana,” katanya kepada pemberita semasa melawat kawasan kejadian tanah runtuh di rumah anak yatim itu.

Dipetik Bernama, Shahrizat berkata beliau akan mengadakan pertemuan dengan agensi dan kementerian berkaitan dalam masa terdekat untuk mengetahui status rumah anak yatim itu

Nota :

"Menteri Wanita, Keluarga dan Masyarakat Malaysia yang diketuai oleh Senator Datuk Seri Sharizat Jalil satu menteri bodoh atau kurang cerdik dalam saf kepimpinan UMNO atau umnoapco.

Lanjutan runtuhan yang menimpa rumah rumah anak yatim dan rumah anak anak hidayah al-taqwa kampung Gahal, Hulu Selangor, yang mengorbankan 16 nyawa. Sharizat dengan spontan menjawap kepada pemberita dilokasi rumah anak yatim yang terlibat tidak berdaftar dengan kementeriannya dan kita akan siasat.

Jelas KPI Kementriannya tidak cekap. Tidak ada pemantuan yang padu kewujudan rumah anak yatim. Kementerian dan Jabatan Masyarakat gagal dan tidak berfungsi dengan cekap. Hanya menterinya selalu berdandam rambut ala minah rongeng dan bergincu tebal merah macam biji saga.

Apa baru nak siasat rumah tersebut ada daftar dengan kementriannya?. Wahai Sharizat tidak perlu siasat, benda dan runtuh dan dah terkorban nyawa. Hulurkan bantuan.

Betulah kata budakbudak nakal "UMNO DAN PEMIMPIN UMNO MATI BARU DAPAT WANG DAN BANTUAN. TAK KORANG MATI TERTIMBUS ATAU MATI TERGANTUNG, JADI NAK DAPAT PERHATIAN UMNO DAN NAJIB KENA RUNTUH DAN MATI.

MEMANG PEMIMPIN UMNO/BN MERAPU DAN SUKA IDEA BODOH DAN BAUAT BODOH ATAU MEMANG BODOH, HANYA RAKYAT YANG CERDIK BOLEH BEZA MENTERI YANG MANA BODOH DAN TERBODOH.

No comments:

Post a Comment