Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


May 23, 2011

Hari-Hari Akhir Ketuanan Melayu...!!

Inilah dia muka penyelamat ketuanan melayu...Kah..Kah...!!

UMNO HANCUR JIKA TIDAK BENDONG SERANGAN PSIKOLOGI PEMBANGKANG :PUAD – BH

UMNO boleh hancur sekiranya tidak dapat membendung serangan psikologi yang dilakukan pembangkang, kata Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Dr Mohd Puad Zarkashi.

Beliau berkata, pendekatan pembangkang itu boleh mempengaruhi minda anak muda yang tidak memahami sepenuhnya sejarah negara ini dan terlalu memikirkan kebendaan serta kebebasan.

"Pemikiran mereka diganggu dengan (pembangkang) mewujudkan pelbagai persepsi yang negatif, contohnya konsep satu Malaysia, ia positif tetapi diberi persepsi negatif yang akan menyebabkan sesetengah pihak yang tidak faham akan terpengaruh.
"Dia (pembangkang) nak orang marah dengan UMNO seterusnya melemahkan kuasa orang Melayu," katanya.

Mengulas lanjut, Mohd Puad berkata walaupun UMNO pernah diharamkan pada 1988 atas sebab teknikal tetapi ia tidak menghancurkan parti itu disebabkan lima perkara iaitu asas, semangat, cita-cita, perjuangan serta kesetiaan ahli UMNO yang tetap kuat dan kental.

Bagaimanapun, beliau berkata serangan psikologi boleh menghancurkan lima perkara tersebut .

"Seterusnya UMNO juga mesti memberikan kekuatan dalaman kepada ahli-ahlinya dari segi program dan latihan. Kita juga perlu mengatasi kelemahan UMNO dari segi media baru seperti blog, Facebook dan Twitter yang perlu diperkuatkan kerana pembangkang menggunakan media baru untuk menyerang," katanya.

Nota:

anak muda yang sokong BN...
ada lah anak muda yang bodoh lagi bangang
patut je daftar masuk jadi ahli belia 4B

4B ialah belia bangang bahlol dan bodoh...
Kah...Kah...Kah...!!

No comments:

Post a Comment