Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


May 8, 2011

Utusan Meloya Buat Fitnah Lagi...!!


PEMBELA : AGAMA KRISTIAN ANCAMAN TERBESAR ISALM - MK

NGO Islam - Pertubuhan Pembela Islam (PEMBELA) mempersalahkan agama Kristian sebagai faktor yang menyumbang kepada kemerosotan Islam di negara ini.

"Adalah jelas, cara agresif dan konfrontasi masyarakat Kristian yang membawa kes-kes ke mahkamah, laporan polis mereka di seluruh negara dan kenyataan media (mereka) sama ada penggunaan kalimah Allah ataupun isu al-Kitab dalam bahasa Melayu.

“Ini semua boleh dikaitkan dengan gerakan untuk menyebarkan agama Kristian kepada umat Islam,” kata presiden PEMBELA Yusri Mohamad.

KDN PANDANG SERIUS - UM

BESUT 7 Mei – Kementerian Dalam Negeri memandang serius pendedahan mengenai pihak tertentu yang mahu menjadikan Kristian sebagai agama rasmi negara selain melantik Perdana Menteri di kalangan penganut agama itu.

Hishammuddin Hussein berkata, beliau turut terkejut dan sedih dengan pendedahan terbabit kerana dikhuatiri boleh mencetuskan ketegangan serta perbalahan antara kaum khususnya penganut Kristian di negara ini.

Beliau yang juga Naib Presiden UMNO turut menasihatkan pihak-pihak yang menganjurkan majlis pertemuan itu supaya jangan sekali-kali mempolitikkan sebarang isu berkaitan agama.

KRISTIAN- ISLAM: LAPORAN UTUSAN PEMBOHONGAN BAHAYA, KATA GUAN ENG - MI

DAP menolak laporan Utusan Malaysia yang mendakwa parti itu berkonspirasi dengan pemimpin-pemimpin Kristian untuk mengambil alih Putrajaya dan menggugurkan status Islam sebagai agama rasmi negara ini.

Parti komponen Pakatan Rakyat itu juga mendakwa laporan akhbar milik Umno itu satu pembohongan yang bahaya kepada negara.

Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng menegaskan, pembohongan sedemikian bercanggah dengan konsep satu Malaysia yang dibawa oleh ajib Razak.
“Utusan mahu meletakkan (gagasan) satu Malaysia di atas api... ia elemen paling jahat dan bahaya di negara kita pada masa sekarang,” kata beliau hari ini.
-------------------------------------------------------------
woit…INI BETUL BERITA PUTAR ALAM….

woit…INI BERITA MAHU TAKUTKAN MELAYU…

woit…BILA MELAYU TAKUT ..MELAYU AKAN JADI BODOH…

kah kah kah…AIMAN RAK KISAH...BILA MELAYU JADI BODOH.. MEREKA AKAN UNDI BARISAN…

No comments:

Post a Comment