Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jun 13, 2011

Brahing Ali Pun Luga Dengan UMNO...!!


BARISAN BEBAS BERSATU DIWUJUD - UM

Ibrahim Ali (gambar) tidak menolak kemungkinan untuk menubuhkan satu gabungan calon-calon Bebas yang dinamakan Barisan Bebas Bersatu bagi menyertai Pilihan Raya Umum Ke-13 nanti.

Beliau yang juga Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) berkata, banyak pihak menemuinya dan meminta supaya menubuhkan barisan tersebut kerana sudah muak dengan kerajaan Pas Kelantan yang tidak membuat sebarang perubahan biarpun telah diberi peluang untuk mentadbir negeri selama 20 tahun.

Katanya, biarpun menolak kepimpinan Pas, kumpulan itu tidak yakin dengan kemampuan pemimpin UMNO Kelantan untuk memenangi pilihan raya kerana parti itu pasif dan tidak menunjukkan mereka mampu untuk membawa perubahan.

“Saya didatangi oleh banyak kumpulan anak Kelantan dari semua golongan tidak kira peniaga, profesional, pemimpin politik UMNO dan Pas sejak enam bulan dahulu yang meminta saya wujudkan Barisan Bebas Bersatu.

Nota:

Braheng pun tak caya dengan kekuatan BN di kelantan
Nampaknya bungkus lagiiii laa BN....
kah kah kah

No comments:

Post a Comment