Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jun 17, 2011

Kerajaan Zalim Wajib Kita Tentang....!!


HIMPUNAN BERSIH CANGGAH NILAI ISLAM DAKWA YDP YADIM - MI

Yang Dipertua Yayasan Dakwah Islamiah Malaysia (Yadim) Aziz Jamaludin Mohd Tahir mendakwa Himpunan Bersih 2.0 pada 9 Julai ini bertentangan dengan nilai dan etika Islam.

Selain itu menurut beliau, perhimpunan aman anjuran Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) merupakan satu helah untuk mengheret rakyat ke dalam kancah politik yang lebih besar.

“Usaha itu merupakan percubaan pemimpin tersebut untuk menguji pengaruh, dan kerana itu sanggup menipu lebih ramai rakyat kononnya, sistem yang pernah memberikan kemenangan kepadanya dulu dan sedikit peluang berkuasa sebagai tidak boleh dipertahankan, ia perlu dirombak dan diberikan jaminan baru sesuai dengan keperluan mereka.

“Pemimpin sedemikian merupakan orang yang tidak mempunyai jiwa perjuangan yang besar, mereka berminat mengadakan rusuhan kerana mempunyai agenda politik yang lebih besar,”

Nota:

pelik betul si Yadim ini
tak ada jumpa ayat ke yang kata tak boleh
menipu dalam pilihanraya

tak jumpa ayat ke
kerajaan zalim wajib di lawan?

tak jumpa ayat ke
jangan makan harta orang ramai?

tak jumpa ayat ke
kalau memimpin jangan menipu?

kah kah kah

No comments:

Post a Comment