Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jun 5, 2011

Tak Payah Nak Jaga Tepi Kain Orang....!!


DAP, PKR BERJAYA PENGARUHI PAS TUKAR PRINSIP : MUKRIZ – BH

DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) berjaya mempengaruhi PAS sehingga prinsip untuk menubuhkan negara Islam yang diperjuangkan oleh parti itu sejak sekian lama kini ditukar kepada konsep negara berkebajikan, kata Mukhriz Mahathir.

Beliau berkata, PAS juga dilihat tidak tetap pendirian apabila mengubah prinsip daripada memperjuangkan negara Islam kepada negara berkebajikan kerana mahu merealisasikan hasrat DAP dan PKR untuk memperjuangkan rakyat berbilang kaum di Malaysia.

"Tahniah kepada DAP dan PKR kerana berjaya mempengaruhi PAS sehinggakan hanya orang-orang mereka saja (bukan ulama) yang dipilih menjadi Naib Presiden malah Timbalan Presiden dalam PAS.

"Cukup hebat sekali pengaruh DAP dan PKR dalam PAS. Ini tidak menunjukkan bahawa PAS adalah sebuah parti yang bebas daripada pengaruh yang sebenarnya bertentangan dengan ajaran Islam," katanya.

Nota:

kalau paddy kuttty tak boleh dipercaya
anak paddy kutty lagi tak boleh dipercaya!

No comments:

Post a Comment