Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jul 12, 2011

Solat Hajat Mohon Allah Hancurkan Umno Dan Sekutunya


Zalim , makin zalim dan makin terlalu zalim. Itulah sahaja ayat yang mampu diluahkan oleh rakyat Malaysia yang menuntut keadilan dari sebuah kerajaan yang dipimpin oleh golongan yang mabuk kuasa, buta hati dan sesat dari jalan Allah.

Apa yang berlaku, semua tuntutan untuk mendapatkan keadilan dalam pilihanraya dan pembahagian harta negara secara adil tidak dilayan oleh kerajaan yang dikuasai sepenuhnya oleh UMNO yang kini dikenali sebagai petualang dan talibarut Yahudi laknatullah itu.

Mereka bagi helah, semua perkara boleh dibincang, boleh ditegur dan boleh dirunding bersama, hakikat sebenar yang berlaku ialah mereka langsung tidak menghiraukan segala teguran, tidak makan nasihat dan tidak peduli dan tidak peduli yang penting kuasa dan kedudukan mereka tidak boleh diganggu, tidak boleh digugat dan tidak boleh dicabar oleh sesiapa pun walaupun mereka kini umpama "bersultan dimata dan beraja dihati" apatah lagi semua tindak tanduk mereka disokong dan di pertahankan oleh ikstana-istana tertentu yang mendapat apa saja yang mereka minta pasti dipenuhi oleh UMNO asalkan mesti setuju dengan apa yang UMNO buat.

Yang peliknya, mereka yang ingin menimbulkan huruhara dan usasana tidak tenteram, tetapi piak pembangkan dan bersih 2 pula dituduh sebagai ajen komunis, ajen Yahudi dan ejen puak Kristian. Apakah UMNO tidak sedar bahawa ketiga-tiga tuduhan itu sebenarnya ada pada UMNO?

UMNO memerintah "ala" komunis dengan merampas tanah rakyat, menyeleweng harta rakyat dan menangkap dan memenjarakan penentang mereka tanpa dibuktikan kesalahan. UMNO kini bersahabat dengan Yahudi dengan memberikan wang berjuta setiap bulan, meroboh masjid dan surau. Menghalau rakyat miskin, merampas tanah mereka dan menggunakan "ISA" ala Zionis untuk menakutkan rakyat supaya jangan menentang mereka walaupun mereka buat salah dan jenayah. Mereka juga menjadikan pendakwah Kristian sebagai idola dalam perkara mencari pengikut dan pengaruh dengan menaburkan wang, projek dan berbagai lagi asalakan rakyat menyokong dan mengundi mereka walaupun mereka tahu perjuangan mereka sesat dan zalim.

Kini setelah berbagai cara digunakan untuk menyedarkan kerajaan UMNO supaya balek kepangkal jalan, berlaku adil dan patuh kepada undang-undang dan perlembagaan negara tetapi nampaknya tidak berhasil malahan pihak yang menegur pula menjadi mangsa polis atas arahan UMNO. Usaha terakhir kini harus dibuat dengan mengadakan solat hajat secara beramai-ramai memohon agar Allah "menghancur" dengan sehancur-hancurnya dan dilaknat puak UMNO dan sekutunya. Walaupun cadangan ini akan mendapat tentangan hebat dan kritikan dari tokoh akademik pengampun UMNO dan ulama dunia "suk" dan tokoh agama "penjual agama" dalam UMNO, pedulikan semua itu. Jangan layan mereka itu kerana semua itu mempunyai kepentingan perut dan poket. Mereka tidak peduli dan tidak ambil tahu apa yang UMNO sudah buat dan sedang buat dan akan buat terhadap rakyat, agama dan negara. Mereka ini penjual kebenaran, penafi keadilan, menjual maruah diri dan menjual serta menggadai maruah dan kesucian Islam.

Tidak ada cara lain lagi dah. Polis sendiri pun sebenarnya sudah bosan dan meluat dengan arahan dan tindakan UMNO ini. Mereka terpaksa berdepan dengan rakyat secara kasar, menangkap rakyat yang tidak bersalah, memijak undang-undang yang mereka sumpah kan semasa mula-mula menjadi rekrut polis, berjaga dan berkawal tanpa rehat. Untuk apa? Sedangkan dalam masa yang sama pemimpin UMNO anak beranak hidup mewah merompak harta rakyat dan negara, seronok dengan rumah besar, anak-anak berlagak dengan kereta mewah yang saling bertukar ganti. Tindakan polis juga hanyalah untuk kepentingan puak UMNO sehingga sanggup menjadi mangsa cacimaki, penghinaan dan kejian masyarakat semata-mata untuk mempertahankan sebuah kerajaan dan parti yang korup yang penuh dengan kemungkaran dan kezaliman. Atau apakah oleh kerana sudah terlalu benci dan geram dengan arahan UMNO, polis mengambil tindakan keterlaluan terhadap rakat dengan harapan rakyat akan menjadi lebih benci, meluat dan tidak sabar untuk menjatuhkan UMNO kerana polis sedar bahawa rakyat sedia maklum bahawa semua tindakan kasar yang melanggar undang-undang yang dilakukan oleh polis adalah arahan dari UMNO. Jika tidak, polis tidak akan menjadi gila sebegini umpama tentera zionis yang sudah tidak punya hati perut,tidak punya sifat kemanusian dan tidak punya belas kesihan lagi. Haiwan pun tidak sebegini zalim dan jahatnya.

Kita rakyat yang beriman sudah tidak punya pilihan dan jalan lain, munajat dan lakukan solat hajat dan sebutkan nama UMNO dalam doa, memohon Allah menghancurkan UMNO dan sekutunya. Lakukanlah sebelum terlambat. Kezaliman sudah sampai kemuncaknya. UMNO sudah hilang akal dan bertindak umpama tentera zionis. Jika kita berlengah, kesengsaraan yang berganda dan bertalu-talu bakal menimpa. Hentikanlah semua ini. Tindakan dan sikap mereka kini bukan lagi menunjukan mereka itu orang Islam yang beriman dan perlu ditaati atau perlu dilindungi. Mereka sendiri yang mengundang penghinaan dan kehancuran, maka berdoalah kita. Mengadulah kepada Allah dengan penuh kusyuk dan pengharapan agar kekuasaan hancur dihancurkan dengan hina. Mereka pertikai pembangkang berkawan dengan orang kafir sedangkan dalam masa yang sama perangai dan tindakan mereka lebih teruk dari orang kafir. Inilah golongan yang jelas "istidrojnya". Dalam Islam kesabaran itu ada hadnya, jika kezaliman sudah keterlaluan, jalanya ialah memohon kepada Allah.

Himpunan Bersih yang perjalanan semua syarikat bas ke Kuala Lumpur di gantung, semua kenderaan dihalang masuk ke bandaraya Kuala Lumpur dan hotel-hotel digeledah sedangkan inilah masanya hotel mendapat tempahan berganda., mengapa ini perlu dilakukan? Rakyat perlu sedar, ini bukan angkara Bersih2 tetapi angkara UMNO yang cuba untuk mengelirukan rakyat supaya menampakan bahawa semuanya adalah angkara puak Bersih 2. Bersih 2 mohon berhimpun dalam Stadium Merdeka, apa yang susahnya? Arahkan polis mengawal lalulintas dan semua peserta yang hendak berhimpun diiring masuk ke dalam Stadium tanpa dibenarkan melencong ke tempat lain, sesudah selesai arahkan keluar secara berperingkat-peringkat untuk elakan kesesakan lalulintas. Jadi apa kena mengena himpunan ini dengan laluan syarikat bas dan hotal? Ini semua tektik UMNO yang sengaja hendak menyusahkan orang ramai. Tetapi rakyat bukan bodoh sehingga tidak boleh menilai apa sebenarnya yang berlaku. Hanya pengampu UMNO sahaja yang masih tolol dan bangang.

No comments:

Post a Comment