Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jul 10, 2011

Tahniah Kepada Rakyat Malaysia....!!


1. ribuan rakyat dari pelbagai KAUM, tua dan muda, sihat dan OKU, tidak gentar dan terus turun juga ke jalanraya berarak aman ke Stadium Merdeka
http://albangi.wordpress.com

2. ada pemimpin BERSIH ditangkap oleh polis BN-UMNO

3. ada rakyat yang berdarah kepala dan kepala akibat terkenas canister pemedih mata yang ditembah oleh polis ke arah rakyat

4. ada rakyat yang pengsan dan yang MATI SYAHID setelah terjatuh dikejar polis BN-UMNO, (syahid dalam Islam kerana menentang kezaliman BN-UMNO yang jelas dan nyata)

5. ada rakyat yang terseliuh kaki, perit dan pedih mata terkena air asid yang disembur oleh polis BN-UMNO

6. suasana aman di KL menjadi kelamkabut dan cemas akibat polis BN-UMNO bermaharaja lela di KL

Nota :

ROH dan SEMANGAT BERSIH itu wujud dan berlaku dengan jelas dan real pada 9 Julai 2011.

Gengster kebangsaan UMNO dan Patriot telah menjadikan Malaysia negara bapa meraka dan menjadikan polis yang dibayar gaji oleh rakyat sebagai polis BN-UMNO untuk menghalang suara rakyat.

Polis BN-UMNO melanggar motor Mat Sabu di Masjid Negara hingga beliau cedera dan terpaksa dipapah dan kemudian ditangkap oleh polis.

Polis BN-UMNO mengejar Anwar Ibrahim sehingga beliau terjatuh dan kepalanya terkena pavement jalan kaki.

Polis BN-UMNO menolak kepala wanita bertudung dan menarik-narik tudung dan memijak serta menyepak-nyepak rakyat yang tidak bawa apa senjata pun kecuali hati dan semangat mahukan pilihanraya yang bersih.

Wahai rakyat yang tidak berdosa, wahai rakyat yang bukan penjenayah. Kamu adalah mulia di sisi Tuhan kerana kamu mahukan keadilan dan kebenaran dan kita semia mahukan pilihanraya bersih dan profesionalisma.

Kini rakyat Malaysia MESTI pastikan BN-UMNO tidak memerintah Malaysia lagi selepas PRU 13 tidak lama lagi. Jadikan jari-jari kamu dan jari-jari adik beradik, saudara, rakan, dan jiran kita semua tidak memangkah BN-UMNO lagi dalam PRU 14 walau apa pun ugutan mereka dan duit yang mereka taburkan pada kita. Ambil duit itu tapi jangan pangkah BN-UMNO. Ajar mereka selepas ini bahawa negara ini bukan milik BN-UMNO."

No comments:

Post a Comment