Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Aug 17, 2011

No Action Talk Only ( NATO )...!!


ANAK BERI TEMPOH HINGGA AIDILFTRI FELDA JELAS ISU PINJAMAN RM6 BILION DARI KWSP - MI

Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan (Anak) memberi tempoh sehingga Aidilfitri kepada Putrajaya membuat penjelasan berhubung pinjaman RM6 bilion dibuat Felda daripada Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP).

Pengerusinya Mazlan Aliman menegaskan, sekiranya gagal pihaknya akan membuat laporan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

“Apabila timbul isu Felda meminjam daripada KWSP sebanyak RM6 bilion namun sehingga kini Ahmad Maslan (Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri) tidak memberi apa-apa penjelasan mengenai perkara ini walaupun kita telah mebuat laporan polis untuk menyiasatnya.

“Tapi malangnya sehingga hari ini kita masih belum menerima sebarang penjelasan daripada Ahmad Maslan dan apa yang membimbangkan adalah sekiranya RM6 bilion ini disalurkan secara tidak berhemah dan akan memberi implikasi dan igauan buruk kepada warga peneroka,” katanya pada sidang media di sini.

Kata ahli jawatankuasa kerja PAS pusat ini, tindakan Felda meminjam RM6 bilion daripada KWSP juga akan memberi kesan terhadap pentadbiran kewangan agensi tanah itu dan juga aset yang dimiliki peneroka.

nota:

jangan lupa orang asal
pernah berdemo di putarajaya

jangan lupa peguam juga
pernah berdemo di putrajaya

mak cik dan pak cik felda
bila pulak nak kepong putrajaya?

jangan jadi pertubuhan nato
no action talk only
kah kah kah

No comments:

Post a Comment