Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Sep 5, 2011

Kera Di Hutan Di Susukan...Anak Di Rumah Kelaparan....!!


KELAB PUTERA PERLU TANGGUNGJAWAB KEMATIAN JURUKAMERA, KATA SAUDARA -MI

Keluarga terdekat Noramfaizul Mohd Nor mahu penganjur misi kemanusiaan ke Somalia, Kelab Putera satu Malaysia memikul tanggungjawab atas kematian jurukamera Bernama TV itu kelmarin.

Kelab itu diketuai oleh ahli Majlis Tertinggi Umno Abdul Azeez yang juga Ketua Putera parti itu.

“Mereka (Kelab Putera satu Malaysia) adalah pihak yang menganjurkan (misi)kemanusiaan). Mereka tidak boleh lepas tangan,” kata pak cik Noramfaizul, Abu Bakar Md Yasin kepadaThe Malaysian Insider di Pangkalan TUDM di sini hari ini.

“Mereka seharusnya telah melakukan risikan awal. Ia negara asing,” kata bekas kakitangan awam Kementerian Pertahanan ini.

Nota :

DARI FACE BOOK ZUNAR

Kita bersedih dan ucap takziah kepada keluarga Noramfaizul tetapi Umno dan Putra satu Malaysia mesti bertanggunjawab atas kematian beliau kerana: 1. Petugas media di dalam kumpulan itu tiada jaket kalis peluru, 2. Jip mereka tidak ditandakan dengan perkataan MEDIA bagi mengelak serangan 3. Serangan dilakukan oleh African Union Peacekeepers (AUP)! (Ertinya mereka tidak memaklumkan kehadiran mereka kepada AUP yang memantau misi keamanan di situ!


No comments:

Post a Comment