Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير

Feb 22, 2012

Perang Jihad Alaf Baru....!!


"Kumpulan hacker Anonymous telah mengisytiharkan "perang salib" terhadap Israel. Mereka menyatakan negara Israel telah melakukan "jenayah terhadap kemanusiaan" dan mengarah kepada "bencana nuklear". Kelompok hacker yang beberapa hari terakhir ini menyusahkan Amerika dalam hal perang Cyber, telah bersumpah akan melawan pemerintah Israel.

Dalam pernyataan mereka yang dikeluarkan Jumaat pagi, Anonymous menuding para pemimpin Israel menciptakan demokrasi palsu, dan hanya melayani kepentingan beberapa orang terpilih saja, sementara menginjak-injak kebebasan masyarakat. Anonymous juga menuding Israel telah memanipulasi pendapat awam dengan kerjasama antara "penipuan media" dan "politik rasuah".

Menghantar mesej kepada para pemimpin Israel, Anonymous menyatakan bahawa Zionis harus dipersalahkan atas pembunuhan dan pengusiran. Mereka menambah, bahkan ketika dunia sedang menangis, Israel malah sedang merancang serangan seterusnya. Maka kelompok Anonymous tidak akan membiarkan serangan itu terjadi.

Kumpulan ini berjanji akan melakukan tiga langkah terhadap pemerintahan Israel. Tiga langkah itu diantaranya akan mengeluarkan Israel dari Internet dan menukar Israel menjadi negara bebas. Sementara langkah ketiga tidak didedahkan kelompok ini.

Israel patut takut dengan akan ancaman Anonymous ini, kerana salah satu perkembangan terkini, kumpulan hacker ini berjaya merosakkan laman web milik CIA selama beberapa jam. Padahal, dalam mesej, Anonymous mendakwa, apa yang mereka lakukan terhadap laman CIA itu hanya sebagai suka-suka sahaja.

No comments:

Post a Comment